אתרי הימורים אסורים וחסומים לשימוש במדינת ישראל, למרות זאת ישראל עדיין נחשבת למעצמה בכל הנוגע להקמת אתרים מעין אלו, הן ברשת, והן פיזית, ברחבי העולם. המגמה החדשה היא לעשות כסף מבלי להקים את הישבן מהכיסא, כבר אין צורך לנסוע עד ורנה, רודוס, או לאס וגאס, להתהדר במיטב המלבושים והתכשיטים שמעידים שיש לך מה להפסיד, ולבלות בין מעשני סיגרים יוקרתיים, ולספוג "אווירה". היום אתה יכול לשבת בביתך ולגלוש בחופשיות, מבלי שאף אחד לא ינדנד לך שהפסדת את כל הונך במשחק בלאק ג'ק מול החברים.
מכוון שכל העסק של הימורים מצד אחד פרוץ ומזמין וזמין, ומצד שני- בלתי חוקי בעליל במדינות מתוקנות כמו שלנו, לנו, בישראל, נותר לעשות כסף על חשבונם של הגויים בגולה (סוג של מצווה, לא?).
אז איך מקימים אתר לא חוקי, ויותר מזה, איך גורמים לו לעלות במנועי החיפוש, כנגד כל הסיכויים, מעבר לים?
על כך במאמר שלפניכם.
נתחיל מההנחה ההגיונית והמתבקשת, לפיה היוזמה יכולה להיות ישראלית, וגם התמיכה באתר ובלקוחותיו, אבל הפעלת האתר עצמה צריכה להיעשות במדינה המאפשרת הימורים און ליין, כמו אוסטרליה, מדינות אירופה וכדומה. לפיכך גם הקידום מופנה לקהל זר.
בניגוד לכל קידום אתרים רגיל, בו ניתן לפרסם קישורים בפוטרים, למלא מאמרים ותוכן מקצועי בנושא האתר המקודם ולפרסמם בכל דרך שרק נראית לנו, בכל הנוגע לקידום אתרי הימורים הרי שהדברים צריכים להיעשות בחכמה ובעורמה ראויה להערצה. מחד גיסא, צריך לגרום לאנשים לגלוש ולשחק ולבזבז כסף באתרים, ולטשטש עקבות ולעגל פינות מפני google, והקושי לבצע שיתופי פעולה עם אתרים אחרים קשה עד כמעט בלתי אפשרי מאידך גיסא. על כן אופן הקידום והעלאת הרווחים של אתרי הימורים שונה מכל אתר אחר, תדמיתי, או אתר מכירות און ליין ולרוב פועל בגישת ה"חבר מביא חבר", או בעגה המקצועית: תכנית שותפים.
הרעיון זהה לרעיון השיווק הרב שכבתי, דהיינו, גולש באתר מזמין חברים לגלוש באתר ובאמצעות כך מגדיל את כמות הגולשים באתר, מקדם אותו בחינם, ובתמורה זוכה לתגמול על כל גולש שצירף.
השיטה הזו מקובלת ומוכיחה את עצמה כשיטת הקידום הטובה ביותר וגם כעסק לא רע בכלל עבור הגולש המפנה, היות והרווח האישי שלו עולה ככל שהשחקנים שצרף מפסידים, הבעיה היא רק "לצוד" את הגולשים החדשים ולהוכיח שהצטרפו בזכותך.
חובב קידום אתרים וכתיבת מאמרים מושבע, פריק של תקשורת מחשבים ואווירודינמיקה.