מאז חורבן הבית ניטל טעם ביאה [ מסכת סנהדרין ע"ה ]
פגשתי בקארין באוטובוס 75 כאשר היתה בדרכה לסמינר אורנים
בו למדה חינוך מיוחד.
אני הייתי בדרכי לתלמוד תורה ברכסים בו לימדתי.
הפגישה עוררה בי ריגוש קל וידעתי לפי תגובתה שכבר איננה
שלי, ושנגמלה מהתלות שלה בי, וליבה נתון לאיש אחר.
לא רציתי בה וכעת כבר מאוחר להתחרט, היא פנתה לדרכה
ובנתה זוגיות חדשה, שלימים נוכחתי לדעת שהוכיחה את
עצמה, ואילו אני חוויתי שבר ראשון גדול ועמוק ופניתי לעולם
הדת ואך טבעי היה שתאמר לי שלעולם לא היתה פונה לאפיק זה.
שובצתי לעבודה בתלמוד תורה ע"י מנחם אשר שדרכו הכרתי
אשה אלמנה עם שלש בנות שבעלה היה מלמד בבית ספר
גלילי, ונהרג בתאונת דרכים קטלנית עם עוד מספר אנשים.
הרב שאיליו פנינו על מנת לקבל עיצה וברכה לנישואין
אמר שיש צורך לערוך תקון אלמנה, ע"מ שבעלה לא יקטרג
בשמים על כך שנשאת לאיש אחר.
כעבור מספר שנים הרב עצמו שהיה ידוע בדרשותיו הלוהטות
והמוכיחות השיב נשמתו לבוראו לאחר מחלה קשה, והיו לי תובנות
שונות בעת משכבי בלילות כשהאזנתי לדרשותיו המוקלטות
בתחנות רדיו חרדיות, בתקופת השהייה במערת החרובים.
כמובן שאף זווג זה לא עלה יפה, וקשר זה בדומה לשלל הקשרים
הרבים עלה על שרטון והסתיים במפח נפש.
החברות עם קארין החלה בשבוע השבעה שנערך לאבי וראיתי
בקשר איתה פיצוי ומזור לפצעי נפשי.
עם קארין היתה מערכת יחסים עמוקה, מורכבת וטעונה תאווה
ומיניות. המין בינינו היה לוהט ומספק ונהגתי לצפות בכליון נפש
לביקורי סוף שבוע שלה בקיבוץ שניר בו התגוררתי בתקופה זו.
זכרון משמעותי שלי ממנה הוא שבעירת האביונה שלה היגיעה
לשיא בהגיית שם אלהים המלווה באנחות ובגניחות.
סוד הגאולה
קארין חווה אביונה ופורקן
והוגה שם אלהים
הרוכן מעליה
כבהמה מעלה גירה
בדורו של אברהם
שנולד בתש"ח לבריאת העולם
קארין לא ילדה לו תינוק
כיוון שהיה עקר
מנשמה, מהשראה
מגאולה, מפורקן
שמעון טל רז