השכרת וילות לקבוצות היא אופציה מועדפת בעיני מי שיש לו וילה שלא בשימוש במרבית ימות השנה. אז מה צריך לדעת לפני שמשכירים וילה לקבוצות ואיך לצאת במינימום נזקים? המדריך השלם למשכיר המתחיל, עם כמה טיפים לשוכרים.
קבוצות רבות מעדיפות וילות על פני צימרים או בית מלון. היתרון בוילות ברור- כל החדרים נמצאים באותו מקום. לחפש צימרים שיש בהם מספיק חדרים לכולם יכולה להיות משימה מתישה למדיי.מהצד של משכירי הוילות, מדובר אמנם בכאב ראש לא קטן לפעמים, אך משתלם בעליל.
השכרת וילות לקבוצות - מאיפה מתחילים?
המחשבה להוסיף קצת כסף לתקציב ולנצל את הנכס הלא ממומש, מובילה הרבה בעלי וילות להשכיר וילה לקבוצות. במחיר שיכול לנוע עד 3000 ש"ח ללילה וצפונה, גם אפשר להבין למה.ההתחלה הנדרשת היא השקעה בשיפוץ הוילה והתאמת החדרים והציוד בהם. אם התקציב מאפשר זאת, תוכלו להוסיף אבזור שישדרג את הוילה, שדרוג שיבוא לידי ביטוי במחיר ללילה.כמו כל שיפוץ, גם השיפוץ הזה יכול לקחת זמן, שאפשר לנצל אותו לתהליכים אחרים, כמו תהליכים ביוקרטיים שתצטרכו לעבור.
השכרת וילה לקבוצות - למה צריך לדאוג?
מאחר ואתם מתכננים למעשה פעילות עסקית, חשוב לפתוח עסק ברשויות המס. התייעצות עם רואה חשבון היא הכרחית ויכולה לחסוך לכם אלפי ואפילו מאות אלפי שקלים שהיו הולכים למס הכנסה. אם במקור הוילה מיועדת למגורים, צריך גם לעבור תהליך שינוי ייעוד של מבנה, כאשר מומלץ לעשות זאת בליווי עורך דין המבין בתחום. בנוסף, יש לדאוג לכל הביטוחים המתאימים ואם עדיין לא עשיתם זאת, גם להכניס מצלמות אבטחה לוילה, שיצלמו 24 שעות.
את כל התהליכים האלו יש לתכנן מראש, על מנת למנוע הפסד כספי בסופו של דבר. גם התייעצות עם מומחים בתחום חשובה, למרות שאולי זה נראה כמו השקעה מיותרת.
וילות לקבוצות- איך מתחילים לפרסם?
הדבר הראשון שצריך להבין, שזה עסק. ועסק צריך לפרסם על מנת שיביא לקוחות, או נופשים, במקרה שלנו. היום יש אתרים מיוחדים לפרסום וילות לקבוצות, כמו אתר היוקרה, שתוכלו לפרסם בו את הוילה שלכם ולקבל דרכו הזמנות. פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות יכולות לעזור גם הם בפרסום הוילה שלכם. תוכלו להציע מבצעים לחברי העמוד בפייסבוק או למי שידפיס קופון מיוחד. חשוב לזכור שכמו בכל עסק, תצטרכו להקדיש תקציב פרסום מסוים ולהכין תוכנית מסודרת, הכוללת את כל המקומות שתפרסמו בהם.
להשכיר וילה לקבוצות זה עסק כמו כל עסק וחשוב לזכור את זה לפני שמתחילים בתהליך. יש לעשות תוכנית עסקית מסודרת, שתראה לכם בדיוק מהם השלבים שאם הולכים לעבור. התייעצו עם אנשי מקצוע שמבינים בתחום כדי לחסוך לכם הוצאות מיותרות בהמשך. תכנון ההוצאות חייב לכלול גם תוכנית פרסום מפורטת, שתראה לכם כמה לתקצב כל אפיק פרסומי.