דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת תוכן איכותי שווה קידום משמעותי לאתר שלך 

מאת    [ 23/11/2011 ]

מילים במאמר: 717   [ נצפה 1957 פעמים ]

 

כתיבת תוכן איכותי

שווה קידום משמעותי לאתר שלך

 

מי לא רוצה למצוא חן בעיני גוגל, שיקום!!!

אף אחד לא קם? לא מפתיע. אבל, גוגל הוא גולם וכדי למצוא חן בעיניו אין טעם לעשות לו עיניים או לבוא עם מחשופים נדיבים. זה לא יעבוד!!! מה ש"עושה לו את זה" ואף גורם לו לבצע קידום אתר במעלה תוצאות החיפוש הוא תוכן איכותי. מבחינת גוגל, כתיבת תוכן איכותי, משמעותה:

ª      לספק לגולש את המידע שהוא ביקש,

ª      שהתוכן יהיה קל לקריאה

ª      מעוצב בצורה מאירת עיניים

ª      מרתק, קולח ושהנקודות החשובות יקפצו לעיניים...

 

נו באמת, איך גוגל יודע אם הטקסט זורם, מרתק, כתוב

בשפה קלילה ופשוטה? מה, הוא קורא תכנים?

ראשית כל - כן, גוגל קורא תוכן. לגוגל יש מן "עכבישים" שסורקים את הרשת ומחפשים מילות מפתח וביטויי חיפוש ששתולים בתוך הטקסט. אבל זו לא התשובה שרצית לשמוע וגם לא התשובה שרציתי להרחיב עליה. אנחנו עכשיו עוסקים בנושא שהוא סופר חשוב בעבורך – איך כתיבת תוכן גורמת לקידום אתרים, נכון? אז קדימה, נצא לדרך:

 

 

תוכן לאתרים = קידום אתרים = יותר עסקאות סגורות עבורך

לגוגל יש מאות פרמטרים באמצעותם הוא בוחן את אטרקטיביות הטקסט. הנה כמה:

      כמה זמן הגולש נשאר באתר – אם נשאר הרבה זמן סימן שמצא עניין וקרא את התוכן

      מעבר הגולש בין דפי האתר – אם עבר מדף לדף כנראה שזהו אתר שעונה על מבוקשו, שהרי אחרת היה לוחץ על כפתור "back" ועובר לאתר אחר

      האם הגולש השאיר פרטים או ביצע רכישה – או... את זה גוגל אוהב במיוחד שכן זה הסימן שהגולש מצא את מבוקשו. וזו בעצם היתה המטרה לשמה גוגל קיים נכון? איך קוראים לזה? אוטוסטרדת המידע!

וזה היה רק על קצה המזלג. כאמור, יש לגוגל עוד המון פרמטרים על פיהם הוא מחליט אם וכמה לקדם את האתר שלך במעלה תוצאות החיפוש. וכידוע:

 

 

 

ככל שהאתר שלך ממוקם גבוה יותר בתוצאות החיפוש, יותר גולשים יגיעו

אליך ובשורה התחתונה האתר יניב לך הרבה יותר פעילות, עסקאות וכסף.

 

 

 

התוכן הוא המלך. את זה לא אני אמרתי

את זה גוגל בכבודו ובעצמו מצהיר ואומר.

ולא רק מצהיר אלא גם עושה. כלומר, מעת לעת גוגל משנה את הפרמטרים על פיהם הוא קובע אם לבצע קידום אתרים. פעם, הפרמטר החזק היה מספר הפעמים שמילת מפתח מופיעה בתוכן. כך למשל, כתיבת מאמר כמו זה שעכשיו רץ לנגד עיניך ואשר נושאו כתיבת תוכן, היה צריך לשלב את מילת המפתח כתיבת תוכן כ-5% מכמות המילים. כלומר, מאמר בן 500 מילה היה צריך להכיל 25 פעמים את מילת המפתח כתיבת תוכן.

 

כלל זה הביא  כל כותב תוכן שמכבד את עצמו לעוות משפטים, ולהתנסח ניסוחים פתלתלים העיקר לשלב כמה שיותר פעמים את מילת המפתח. גוגל הבין שהוא חוטא לעצמו ושינה את הכלל. ומאז, לא כמות הופעות מילות המפתח שקובעת אלא איכות כתיבת תוכן לאתר היא שקובעת. וכבר מנינו את האופן שבו גוגל בוחן את איכות הטקסט: זמן שהיית הגולש באתר, מעבר מדף לדף, השארת פרטים או רכישה. ומי שכנע את הגולש לקנות מוצר או שירות אם לא התוכן?????

 

ולסיום, מבחן קטן לי. כן לי לכותב המאמר:

אם הגעת עד לכאן קראת ככל הנראה את המאמר כולו. כלומר בילית באתר שלי כ-4 דקות. איך אני יודע? המפתח לזמן קריאה הוא 2 מילים לשנייה ובדיוק כאן חצינו את קו ה-500 מילים. כנראה שמשהו משך אותך: הסיגנון, הדיבור הישיר אליך, המידע ששתלתי, הצורה בה הטקסט מעוצב.

אני דווקא אשמח לשמוע ממך מה מצא חן בעיניך. כתובת המייל שלי כאן למטה.

 

מה, 4 דקות זה הרבה זמן? זה המון!!! גולש שנכנס לאתר ושום דבר לא מושך את תשומת ליבו, מרתק או מושך אותו לקרוא עוד עוזב את האתר תוך 8 שניות. אז אם התנתקת תוך כמה שניות גוגל ידחוף את האתר שלי למטה כי הגולש אמר את דברו. אבל, אם הגעת עד כאן סימן שהתוכן עניין אותך, ובתמורה גוגל יקדם את האתר שלי. אז:

 

תודה רבה לך על הזמן שהקדשת

ואם היית רוצה שגולשים יקראו את

התכנים באתר שלך באותה שקיקה

ועניין – אני מזמין אותך ליצור איתי

קשר כבר עכשיו

 

אפשר בצ'יק – 054-2611212

אפשר בקליק – habarnash@012.net.il 

 

http://www.seo-global.co.il/

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב