מותג היין הלל משיק אתר אינטרנט חדש www.hallelwine.co.il שהינו בית ושער לתרבות היין, למסורת ולקידוש.
הלל הינו מותג יין צעיר ורענן שהביא חדשנות לשוק היינות המתוקים והיינות לקידוש. סדרת היינות של הלל כוללת מבחר יינות איכות לקידוש ולכל אירוע.
בימים אלה הושק אתר האינטרנט החדש של הלל המציג את סיפורו של המותג המביא את אומנות היין לקידוש וגם לרשת האינטרנט.
האתר מעוצב בחמימות, בשילוב אלמנטים מתקדמים כדי להעביר לגולש את חווית הלל השלמה – חוויה מלאת טעם, שמשלבת את הרוחניות החדשה עם מסורות הבית היהודי.
האתר החדש www.hallelwine.co.il , בדומה ליינות עצמם, מזמין את קהל הגולשים ליהנות משיחה אחרת על השבת והחג, המשפחה היהודית החדשה, טעם וקהילה בעולם המודרני.
יינות האיכות של הלל נגישים כעת לכל עולמות התוכן מחיי היומיום: אירועים חגיגיים במשרד ובבית, שמחות מבורכות, חתונות, בריתות וכמובן טקס הקידוש בליל שישי. באמצעות הגלישה באתר אפשר להכיר מקרוב את החברים החדשים בשולחן המשפחה: יינות איכותיים, בעלי טעם מסורתי, שמספקים חווית טעימה ערכית ומצפונית לצרכן המודע.
כשזה נוגע לבחירת יין טוב לקידוש או לאירוע – רבים עדיין מוצאים עצמם בוחרים יינות במתיקות גבוהה, באיכות ירודה.
אין זה מפתיע איפוא שיינות הקידוש אינם נשארים על השולחן לאורך הארוחה. בתרבות הצרפתית, לעומת זאת, אף סעודה אינה שלמה בלי בקבוק יין משובח שילווה אותה.
כאן נבדלת סדרת הלל. משפחת היקב שמה לעצמה למטרה להביא לצרכן הישראלי את הטוב משני העולמות: יינות מסורתיים בהתאם לרוח היהודית, מענבים איכותיים במיוחד ובמתיקות מעודנת. אלה יוצרים שילובי טעמים חדשים שמלווים את הארוחה לאורכה.
מסקר שערך המותג הלל נמצא כי קרוב לשני שליש (62) ממשקי הבית בישראל נוהגים לערוך קידוש ולהשתמש ביין לקידוש. סדרת הלל הביאה את אומנות היין לקידוש וקצרה מחמאות בקרב מבקרי היין המובילים.
אתר www.hallelwine.co.il מציג שפע מידע על המותג, על היינן פיליפ ליכטנשטיין, על יקב ארזה ומשפחת שור ועל היינות מסדרת הלל המתאימים לקידוש ולכל הארוחה. כמן כן מסייע האתר במציאת חנויות בהן ניתן לרכוש את היינות.
אודות יינות הלל
המותג הלל נולד לאחר מאות שנים בהם יין הקידוש לא שינה את צורתו וטעמו. לאור זאת, החליטו ביקב ארזה לחדש ולרענן. היקב הוותיק, ביחד עם פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי שהתעסק רוב שנותיו בייצור יין איכות, השקיעו מזמנם וממרצם במשך מספר שנים עד השקת המותג החדש.
היינן פיליפ ליכטנשטיין בחר למזג בין מסורות הבית היהודי לתרבות היין הצרפתית. בכרמים הציוריים שבמבואות ירושלים ובאזורי גידול מובחרים אחרים, גדלים ענבי מרלו, שיראז, גרנאש, קריניאן ומורבדר הידועים באיכותם, מהם מופקים את יינות הלל בשיטות מודרניות, ומתמזגים לחוויה רוחנית ומסורתית עשירה בטעמים וניחוחות
רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבור, public relations http://www.googleyourname.co.il/