רוצים לקדם את האתר של העסק שלכם?
מאמרים היא אחת הדרכים היותר יעילות.
למאמרים יש יתרון עצום על פני שיטות אחרות לקידום העסק -
* אם המאמר טוב אנשים באמת קוראים אותו.
* לכן, מאמר הוא מאפשר תקשורת בלתי אמצעית בין הכותב ובין הקורא.
* מאמר טוב שמופיע באתר לשיתוף מאמרים עשוי להיות משוכפל באתרים רבים (באנגלית - בעשרות עד מאות אתרים)
* לכן זהו כלי חזק להשגת המוני קישוריים חד כיווניים ללא מאמץ!
והמסקנה?
פשוט לפרסם מאמרים איכותיים, שאנשים יאהבו לקרוא ולשתף.
קידום אתרים מקצועי הוא עסק לא זול. לא כל עסק יכול להרשות לעצמו לרכוש שירותים של חברת קידום אתרים שתעשה את העבודה. יתרה מכן, שכירת שירותים של מקדם אתרים לא מקצועי עלולה לעשות לאתר שלכם נזק מבחינת קידום האתר, ויצא שכרו בהפסדו.
אפשר פשוט יותר!
אם נזכור שגוגל בעצם מחפש תוכן מקורי ואיכותי עבור הגולשים -
ונספק לו תוכן כזה (מאמרים) -
ניצור קידום בר קיימא לאורך זמן.
האתגר הוא איפה למצוא מאמר איכותי, וייחודי שגולשים יאהבו לקרוא.
לפניכםמספר שיטות מומלצות:
פחות מומלץ להשתמש במאמרים מאתרי שיתוף מאמרים (גוגל מזהה זי בקלות שהתוכן לא ייחודי ולכן המאמר לא כ"כ יסייע בקידום האתר).
אחרי שמצאנו מאמר מתאים - אפשר לעשות איתו כמה דברים:
מאמרים היא אחת הדרכים היותר יעילות.
למאמרים יש יתרון עצום על פני שיטות אחרות לקידום העסק -
* אם המאמר טוב אנשים באמת קוראים אותו.
* לכן, מאמר הוא מאפשר תקשורת בלתי אמצעית בין הכותב ובין הקורא.
* מאמר טוב שמופיע באתר לשיתוף מאמרים עשוי להיות משוכפל באתרים רבים (באנגלית - בעשרות עד מאות אתרים)
* לכן זהו כלי חזק להשגת המוני קישוריים חד כיווניים ללא מאמץ!
והמסקנה?
פשוט לפרסם מאמרים איכותיים, שאנשים יאהבו לקרוא ולשתף.
קידום אתרים מקצועי הוא עסק לא זול. לא כל עסק יכול להרשות לעצמו לרכוש שירותים של חברת קידום אתרים שתעשה את העבודה. יתרה מכן, שכירת שירותים של מקדם אתרים לא מקצועי עלולה לעשות לאתר שלכם נזק מבחינת קידום האתר, ויצא שכרו בהפסדו.
אפשר פשוט יותר!
אם נזכור שגוגל בעצם מחפש תוכן מקורי ואיכותי עבור הגולשים -
ונספק לו תוכן כזה (מאמרים) -
ניצור קידום בר קיימא לאורך זמן.
האתגר הוא איפה למצוא מאמר איכותי, וייחודי שגולשים יאהבו לקרוא.
לפניכםמספר שיטות מומלצות:
• אפשר לכתוב מאמרים בעצמכם (אם יש לכם כישרון כתיבה). זו השיטה המומלצת ביותר - כי אז מזהה הקורא את הקול הייחודי שלכם, ויותר סביר שייצור איתם קשר בלתי אמצעי.
• אפשר לבקש תרגום מאנגלית של מאמרים שאתם חפצים ביקרם. מאגר ענק של מאמרים זמינים מאפשר יותר בחירה. זו כנראה האפשרות הכי זולה לייצר תוכן איכותי וייחודי. והאתגר? התאמת המאמר לתנאי הארץ, ולעיתים השקעת זמן נוסף בנושא השגת זכויות יוצרים. במאמר תרגום מאמרים ככלי לקידום אתרים יתאר ד"ר אביאור ביירון דרך בדוקה כיצד לקדם את האתר שלכם בעצמכם בעזרת תרגום
• ואפשר להזמין תחקיר מעיתונאי כתב מקצועי. הייתרון - שזה מאמר באיכות גבוהה, שמותאם בול לתנאי הארץ, ללא בעיות של זכויות יוצרים. והאתגר - מחיר קצת יותר גבוה.
פחות מומלץ להשתמש במאמרים מאתרי שיתוף מאמרים (גוגל מזהה זי בקלות שהתוכן לא ייחודי ולכן המאמר לא כ"כ יסייע בקידום האתר).
אחרי שמצאנו מאמר מתאים - אפשר לעשות איתו כמה דברים:
• לפרסם אותו באתר או בבלוג שלנו.
• להפיץ אותו באתרי שיתוף מאמרים, כדי שבעלי אתרים אחרים יוכלו לשים אותו באתר שלהם.
• לשלוח אותו בעלון (ניוזלטר) שאותו אנו מפיצים בדואר האלקטרוני, ככלי להגדלת כמו האנשים שקוראים בפועל את העלון.
שמי אמנון מאיר לבב - Drupal CMS Integrator, ארכיטקט תוכנה בהכשרתי ויזם אקולוגי בנשמתי, עוסק בעיקר באפיון,
בניית אתרים בדרופל וקידומם. אני היזם שמאחורי קהילת דרופל ישראל ומאחורי תרגום דרופל לעברית. באתר הבית תמצאו שפע מדריכים לבניית אתרים רווחיים,
בניית אתרים בדרופל וקידומם. אני היזם שמאחורי קהילת דרופל ישראל ומאחורי תרגום דרופל לעברית. באתר הבית תמצאו שפע מדריכים לבניית אתרים רווחיים,