Top of Form
Bottom of Form
איך למשוך את תשומת הלב של הלקוח
לא מעט בעלי עסקים שאני פוגש טוענים שהפרסום לא עובד או שהם לא יודעים איך לפרסם. אחת ההסתייגויות שלהם מפנייה חוזרת ללקוח היא לא להציק ולנדנד לו. הם פשוט לא רוצים להרגיש נודניקים. משפט שאני שומע הרבה הוא "אני לא רוצה להפוך לנודניק". הבעיה היא שצריך למשוך את תשומת-לב הלקוח מבעד להסחות הדעת הרבות בהן הוא נתקל ודרך ענייני החיים השוטפים.
במחקר מעמיק התגלה כלל מחייב לשם הצלחת הפרסום.
הנה דוגמא מהחיים שממחישה כלל זה:
נסענו לבקר קרובי משפחה. בטח שמתם לב שלקראת סוף השבוע ישנם מוכרי פרחים בצידי הדרך. העלו בדעתכם את הלקוח שלכם, נוהג דרך שגרת היום ב-80 קמ"ש. בין כל המכוניות בכביש, הרמזורים, התמרורים והסחות הדעת הרבות האם הוא היה שם לב לשלט קטן אחד שכתוב עליו "פרחים"?
אז אנו נוסעים לנו לאורך הכביש ובזה אחר זה ,במרווחים, מופיעים שלטים שעליהם כתוב "פרחים". בשלט הראשון לא הבחנו, את השלט השני רק ראינו, השלט השלישי גרם לנו לתהות האם כדאי להביא פרחים, בשלט הרביעי דנו בזה ובשלט החמישי עצרנו וקנינו את הפרחים.
אם היו רק שלט או שניים, הפרחים שלנו היו מרקיבים בצד הדרך במקום לשבת בגאווה באגרטל בסלון.
לסיכום:
חובה לחזור על המסר כדי שהוא יקלט ולאנשים תהיה הנכונות להקשיב. רק כך המוצר שלך יהיה בידיים של הלקוח ולא ממתין במחסנים.
אשמח לשמוע תוצאות מיישום,
בהצלחה!
אקספדיטור מאיץ עסקים בע"מ.
עפר פלאוט הוא הבעלים והמנכ"ל של אקספדיטור מאיץ עסקים בע"מ.
חברה להכשרת מנהלים ויעוץ עסקי.
החברה עוזרת למנהלים ולצוותי עובדים לממש את הפוטנציאל שלהם.