כתיבה שיווקית זו סוג של כתיבה אשר תפקידה לשכנע ולהניע לפעולה. בעיתונות הכתובה, ברשת האינטרנט ובהרבה מדיות אחרות ישנם הרבה מאמרי קידום מכירות, תכנים שיווקיים, פרסומים ועוד. הצרכן הממוצע כבר עייף וטובע בים של תכנים. כתיבה שיווקית היא כתיבה מגרה, כתיבה לוכדת, כתיבה אשר תפקידה להשאיר את הגולש באתר. כתיבה שיווקית היא אינה כתיבה רגילה, אלא אומנות. לא תמיד קופירייטינג ממוצע יוכל איך לכתוב אותה. על הכתיבה להיות אגרסיבית, עליה להעמיד את הגולש במצב אשר בו הוא צריך להחליט כעת, לקנות או לא לקנות? ובוודאי רצוי שיחליט שהתשובה תהיה חיובית.
כתיבה שיווקית -כל מה שכדאי לדעת
•
· כתיבה שיווקית מתאימה לכל חברה ולכל תחום. כולנו עומדים אל מול אנשים אשר מקבלים החלטות, ולא חשוב באיזה נושא. כתיבה שיווקית העשויה היטב תניע את הקורא עד לקבלת ההחלטה הנכונה.
· כתיבה שיווקית זו אומנות התמצות, במיוחד כתיבה לאתרי אינטרנט. אין זה סוד כי הקריאה ממסך המחשב מכבידה על העיניים ומעייפת. ועל כן, הגולשים מתעייפים במהירות ונוטשים את האתר. במילים ספורות עלינו להעביר להם את המסרים העיקריים, להנחות אותם בקריאה, לשלב יד ולעבור ביחד מנושא אחד לעניין אחר עד לסוף המאמר .
דפי נחיתה - יש קופירייטינג ויש קופירייטינג
• · דפי נחיתה הם הדפים אשר אליהם יגיעו הקוראים אחרי שהקישו את מילות המפתח הייחודיות לעסק שלכם. יש לזכור כי אתם לא שחקנים בודדים במגרש, מאות בעלי אתרים מתחרים אתכם על תשומת לבו של הגולש. דפי נחיתה שעשויים היטב ילכדו את הגולש, יגרו אותו, יסקרנו אותו ובסוף יגרמו לו לרכוש את המוצר שלכם.
· רק קופירייטינג בעל ניסיון ידע לכתוב היטב דפי נחיתה. לא כל קופירייטינג מתאים, חשוב לבחור קופירייטינג המכיר היטב את המדיה האינטרנטית. רצוי לזכור כי לכתיבה באינטרנט יש כללים שונים מכתיבה למדיות אחרות.
· כאשר אתם מחפשים קופירייטינג עליכם להקשיב לשאלות שאותן הוא שואל. נוסף על השאלות הקשורות לתוכן, קופירייטינג מקצועי בתחום דפי נחיתה שואל שאלות נוספות. הוא יבחן את מילות המפתח הרלוונטיות, יבחן את אפשרויות קידום האתר, את מבנה האתר ואת העיצוב. רק אחרי שיקבל את התשובות הנכונות הוא יוכל להתחיל במלאכת הכתיבה של דפי נחיתה.
· דפי נחיתה מחליפים, לעתים, אתרי אינטרנט. כאשר יש לכם עסק לא גדול או אם אתם משווקים מוצר בודד, לא תמיד כדאי לבנות אתר גדול, ברוב הפעמים מספיק לכתוב דפי נחיתה. בכל כתיבה של דפי נחיתה, חשוב מאוד לפנות אל קופירייטינג אשר התמחה בסוג של כתיבה שיווקית וגם בנושא של דפי נחיתה על מנת שהאתר ימשוך תנועה וימיר למכירות .
כתיבה שיווקית - טקסטלי