חנויות וסופרמרקטים
הצרכנים של ימינו רגילים לראות מדיה דיגיטלית בבית, במשרד וגם בחוץ עם נגני מדיה אישיים, בשבילם מדיה דיגיטלית היא לא מיוחדת, אלא משהו אלמנטרי שהם מצפים לראות בכל מקום.
בימינו כל מה שלא זז, דיגיטלי ואינטראקטיבי נחשב למיושן, ולמה שלא ייחשב לכזה? מחירי המסכים הדיגיטליים והמערכות שעומדות מאחוריהם הולכים ויורדים, התפעול והתחזוקה שלהם נוח ופשוט מתמיד, והתרומה לעסק גדולה לאין ערוך.
אנשים אוהבים לקנות, הם גם אוהבים לדעת על המוצר לפני שהם קונים אותו, באמצעות פרסום דיגיטלי זה קל ופשוט לספק להם את המידע על יתרונות המוצר על המדף. כמה פעמים שאלתם לקוח בעסק "צריך עזרה" ושמעת תשובה שלילית בתגובה? פרסום דיגיטלי מאפשר לנו 'לעזור' ללקוח בלי שהוא ירגיש שאנשי מכירות מוכרים לו מוצרים שהוא לא צריך.
אפשר להתאים את מאפייני התצוגה למיקום בחנות ולזמני התצוגה, לדוגמה: סופרמרקט מעוניין לקדם את מכירות הקונדיטוריה, יציב מסכים ברחבי הסופר שמפנים לקונדיטוריה, יציג מבצעים מיוחדים שתקפים רק עד שעה מסויימת (“מהרו! 3 לחמניות במחיר אחת עד שעה 12 בלבד!”), ואפילו יכריז על עוגיות חמות שיצאו עכשיו מהתנור.
חברות וארגונים
קשר תמידי עם העובדים והצוות בחברה חשוב מאין כמוהו על מנת לשמור על מוטיבציה גבוהה וחיבור למשימה. הדרך הטובה ביותר להשגת קשר כזה הוא הצבת נקודות מידע במקומות אסטרטגיים בחברה, וכך לספק להם את המידע שהם צריכים ואת התוספות שייגרמו להם להרגיש חלק מהצוות.
התקשורת בין עובדי הצוות על מגוון משרותיהם הוא קריטי לכל חברה, תקשורת טובה יכולה להשפיע על מצב הרוח של העובדים וכתוצאה ישירה מכך, על התפוקה שלהם.
המטרה היא לשמור את הצוות מודע למה שקורה מסביבו: מהלכים עסקיים של החברה, התקדמות פרויקטים שכנים, מתן תמונה כוללת על הפרויקט ומעל הכל קיומה של פלטפורמה להעברת מסרים להעלאת המוטיבציה ושיפור הריכוז של העובדים.
המפתח הוא לשדר את המסר הנכון בזמן הנכון ובמקום הנכון. וביחד עם זה לוודא שלכולם יש גישה למידע.
ניתן לשלוט על כל נקודות המידע ממחשב אחד ואף מחוץ למשרד, אפשר לקיים ערוצי מידע נפרדים למחלקות שונות, להכניס הודעות בRSS מאתר החברה, לתזמן הופעות של מודעות שונות, לשלב בין מידע אינפורמטיבי על תהליכים בחברה לתוכן בידורי, להציג כמעט כל סוג קובץ שניתן להעלות על הדעת, ועוד..
הטמעת פרסום דיגיטלי בחברות וארגונים מאפשר לנו לקבל בתמורה עובדים מודעים יותר, מתקשרים יותר, מחוברים יותר לחברה ולתהליכים בה ובסופו של דבר ניכרת ההשפעה על כושר העבודה האישי של כל עובד ועובד.
במהרה המסכים יחליפו את לוח המודעות, לא תצטרכו יותר להדפיס ניירות, וגם לא לשלוח מיילים קבוצתיים שמפריעים לשגרת העבודה.
מסעדות
אנשים אוכלים היום בחוץ יותר מתמיד, מסעדות צריכות לדעת לתת ללקוחות חוויית ביקור במסעדה שתגרום להם לחזור אליה.
אחת המטרות החשובות במסעדה היא להעביר ללקוח את המבצעים האחרונים והמנות המומלצות, כמה פעמים הייתם צריכים להדריך 3 משמרות שונות של מלצרים על המבצעים האחרונים? עם פרסום דיגיטלי כל הסיפור הזה מאחורינו.
אם התמונה של המנה נראית כל כך טוב בתפריט, תחשבו איך היא תיראה על מסך דיגיטלי ברזולוציית HD.
אפשר לשכוח מלוחות תפריטים מודפסים שמוחלפים כל כמה זמן, מהיום זה קל ופשוט לעדכן את התפריט, לשנות מחירים, להעלות מבצעים, ולהציג מנות נבחרות.
מסכים דיגיטליים לא באים רק בשביל להציג מידע ומולטימדיה, אלא הופכים לחלק אינטגרלי מהעיצוב של המסעדה.
מה אפשר לעשות?
• תצוגה מתחלפת של תפריטים ע"פ הזמן ביום, בצהריים יוצג על המסך אוטומטית תפריט עיסקיות.
• תמונות מתחלפות של מנות חדשות בתפריט, מבצעים וקידום מכירות.
• שורת טקסט נגלל עם חדשות מהאינטרנט, נתונים פיננסיים ועדכוני ספורט.
• הצגת שידורי מולטימדיה וטלוויזיה להנעמת זמני ההמתנה, אם תנעים ללקוחות שלך את זמן ההמתנה, לא יפריע להם לחכות!
מוסדות חינוך
מוסדות החינוך מודעים לחשיבות שבהעברת מסרים באופן מיידי למספר גדול של תלמידים, פעם השתמשנו ברמקולים, היום כבר לא צריך לצעוק, פתרונות הפרסום הדיגיטלי מאפשרים העברת המסר לנקודות אסטרטגיות בבניין ונגישות לכל התלמידים.
• מערכת שעות דינמית ומתעדכנת בשניות
• הודעות חשובות על איחורים הקדמות וביטולים בלוח הזמנים
• הכוונת תלמידים משיעורים שונים לכיתות שונות
מעולם לא היה קל כל כך להעביר מידע חשוב ועדכני לקהל גדול כל כך, מהיום אין יותר תלמידים מבולבלים שלא יודעים איפה נמצאת הכיתה או למה הם הגיעו לשיעור שהתבטל.
http://www.angalia.co.il