הנה החלטתם על הקמת חנות וירטואלית, אז מה עכשיו? כיצד מקימים חנות וירטואלית בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיגרמו לגולשים לרצות להתעניין בפריטים שנמכרים בחנות הוירטואלית שלכם? ובכן, כיום ניתן למצוא שפע של חברות שעוסקות בהקמה מסוג הקמת חנות וירטואלית ואפילו מדרכים שיעניקו לכם שפע של טיפים שתוכלו להתמקד בהם כשאתם עוסקים בהליך של בניית חנות וירטואלית.
הקמת חנות וירטואלית – כל מה שאתם צריכים לדעת.
• קודם כל, לפני שאתם מתחילים בבניית חנות וירטואלית, עליכם לשאול את עצמכם – מה תרצו למכור לגולשים? לדוגמא, אם החלטתם שאתם רוצים למכור כובעים עליכם לבחור תמונות של הכובעים בכל מיני צבעים תוך כדי שאתם מציינים את המידות של כל פריט ופריט. במידה ומדובר בחנות של מחשבים עליכם להעניק את המפרט הטכני בפני הגולש, אפשרות להוסיף אביזרים נלווים ויכולת להשוות בין המוצרים השונים. חשוב להבין – חיסכון של מידע במוצרים עלול לגרום לגולשים לא לרצות לרכוש מכם את הפריטים שנמכרים בחנות הוירטואלית.
• נגישות מידע – בעת בניית חנות וירטואלית חובה לשים לב על קטגוריות המוצרים. קטגוריות מוצרים מוכרחות להיות נגישות ובולטות לעין למבקרי האתר. רצוי שלא יהיה צורך שהגולש יצטרך לגולל את העמוד למטה אלא אם כן מדובר על מקרה של ריבוי קטגוריות. סרגל קטגוריות יופיע בעמוד המוצרים וגם בעמוד הפנימי של כל מוצר ומוצר. דבר זה יאפשר למבקר לדלג בקלילות בין מוצרים שונים בקטגוריות ויחסוך לו את הזמן לחזור פעם אחר פעם לעמוד הקודם.
• השוואת מוצרים – חשוב להבין שהשוואת מחירים טרם רכישה היא תופעה מאוד נפוצה ברחבי האינטרנט שכן מידע זה הרבה יותר זמין וקל להשגה מבעבר. חשוב להתחשב בנתון זה ולהעניק מחירים אטרקטיביים ומשתלמים.
• עגלת קניות – אתר שבו יש חנות וירטואלית חייב לכלול בתוכו עגלת קניות. העגלה חייבת להיות בנויה בצורה ברורה ללקוח כשהוא מבין על מה הוא עומד לשלם כשעומדת בפניו האפשרות של הסרת פריטים. חשוב להעניק לגולש אפשרות של סוג המשלוח ובחירת מספר התשלומים אותם יוכל לשלם.