זה לא שאנחנו אוהבים שחץ ויהירות, אבל כתבנו כל כך הרבה טקסטים מוצלחים לכל כך הרבה חברות ועסקים תמורת כל כך הרבה כסף שזה לפעמים עולה לנו לראש. הגיע הזמן לשתף אתכם בסיבות בגללן אנחנו מצליחים לכתוב טקסטים שיווקיים שלא רק גורמים לשביעות רצון בקרב לקוחותינו, הם גם עוזרים להם למכור את מוצריהם:
1) להכיר את קהל היעד: לא די בלכתוב טקסט שיווקי "לכולם", זה פשוט לא מספיק. אנחנו מקפידים להכיר את קהל היעד של הטקסט ולדעת לאיזה ציבור לקוחות הוא מיועד. ממה אכפת להם? מה מניע אותם? מה "מכבה" אותם? כל אלה הן שאלות שב"כותב טוב" מקפידים לקבל עליהם תשובה מהימנה לפני שמפעילים את המקלדת.
2) לומדים את המוצר לפני שמתחילים לכתוב: חשוב להכניס למוח את העקרונות החשובים של המוצר שיזכה לכתיבתנו, חשוב להכיר אותו, ללמוד אותו, לנתח את החברה ואת ערכיה, ורק אז לגשת למלאכת הכתיבה. קופירייטינג הופך הרבה יותר מדויק כשניגשים אליו עם רקע מעמיק על הלקוח ועל מוצריו.
3) בודקים את ה"קופי" של המתחרים: אין מצב שאנחנו מתחילים לכתוב עבור לקוח מבלי שבדקנו מה כתבו המתחרים שלו. לא צריך להיסחף, בדרך כלל הכתיבה השיווקית המצויה לרוב באינטרנט היא מחורבנת למדי, ואנחנו חייבים לכתוב עבור הלקוח שלנו הרבה יותר טוב, אבל אולי ניתקל ברעיון טוב או במשחק מילים שלא חשבנו עליו? די בסיבה הזו כדי לדפדף קצת בין העמודים המקוונים לפני שאנחנו כותבים טוב.
4) מקפידים לכתוב בשפת הקונים: לקהלים שונים טרמינולוגיה שונה. אם המוצר שאנו כותבים אודותיו לא פונה לתושבי מדינת ישראל באשר הם אלא, לדוגמא, למהנדסי מחשבים, אנחנו מקפידים ללמוד את הטרמינולוגיה שלהם לפני שאנחנו מתחילים להקליד.
יש עוד ארבעה כללים שאנו מקפידים עליהם, לחצו כאן וגלו מהם...
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com