בעידן של היום שימוש נבון באינטרנט נותן כוח אדיר. כל חברה יודעת שאינטרנט הינו שוק בעל קהל יעד פוטנציאלי הגדול ביותר. אין קמפיין פרסומי, גדול ככל שיהיה, שיפני לקהל יעד גדול יותר, ממה שהאינטרנט מציע. גם בתחום של מיתוג חברות האינטרנט הינו פוטנציאל אדיר שלא ניתן להתעלם ממנו.
אז כיצד עושים זאת? כיצד עושים מיתוג חברה באינטרנט? דבר ראשון יש להקים אתראינטרנט. על מנת שאתר האינטרנט יתרום למיתוג החברה המפעילה אותו יש צורך בעיצוב חכם. יש ליצור לוגו ייחודי שיתנוסס במקומות המרכזיים באתר. האתר יכול להיות מעוצב בצבעים שיזהו את החברה באופןחד משמעי. הצורך להשקיע בעיצוב ייחודי של האתר הוא קריטי.
פעולה נוספת לשם מיתוג חברה היא פרסום באינטרנט. יש לשווק את הלוגו החדש ואת הכתובת של האתר בכל מקום אפשרי. ניתן לפנות לשרותי קידום אתרים על מנת לקדם את האתר במנועי החיפוש. גולשים המחפשים את המוצרים המשווקים על ידי החברה צריכים להיחשף לאתר של החברה.
דבר חשוב נוסף הוא שאת המותג בונים אנשים, מיתוג חברה לא יכול להתעלם מכך. אופנה הוא ביטוי סובייקטיבי מאוד. ככל שיהיו יותר אנשים שירכשו את המוצר המשווק על ידי החברה, וככל שאנשים אלה יהיו ממעמד חברתי גבוה, כך החברה תהפוך למותג . לברות בעלות אמצעים כספיים שוכרות את השירותים של אנשים מפורסמים בכך שיקדמו את המוצר על ידי השימוש הפרטי שלהם במוצר. פתרון זול יותר הוא שימוש בפורומים ורשתות חברתיות. ככל שיותר אנשים יתחילו לפרסם בפורומים או רשתות חברתיות שרכשו מוצר מסוים, והוא מוצר נפלא, כך יותר אנשים יתחילו להתעניין במוצר, וכך המוצר ימתג את החברה.
לסיכום, מוצר הופך למותג כשמדברים עליו, מיתוג חברה מוצלח גורר פרסום וזיהוי. בעידן טרום האינטרנט היא צורך בלשכור את שירותיהם של שחקנים או ספורטאים מפורסמים שיופיעו בפרסומות כשהם משתמשים במוצר מסוים. בעידן של היום ניתן להשתמש באינטרנט על מנת לגרום לאנשים לדבר על המוצר ועל החברה שמשווקת אותם. הפעלה חכמה של אנשים שמשתמשים בצורה מאסיבית באינטרנט, ושימוש נבון ברשתות חברתיות, ופורומים, יכולה למתג את המוצר ואת החברה המשווקת אותה ללא השקעות כספיות אדירות.
בליד סטודיו לעיצוב - הוקם על ידי גבי בנאי הסטודיו מספק פתרונות קריאטיביים בסטדנדרטים גבוהים בדפוס ובאינטרנט לעסקים קטנים וגדולים כאחד .