פוסטרים מאז ומתמיד היו בעולמנו. אנחנו רואים פוסטרים בכל מקום. פוסטרים נתלים ברחובות מסביב לבית דלנו ובבית הספר שלנו ובצופים ובמתנס ואפילו בבית אבות בו מתגוררת סבתא שלנו. פוסטרים הם מוצרי דפוס אייכותיים שתהליך ההדפסה שלהם הוא קל ונח. למרות הגודל שלהם לעיתים הדפסה של פוסטרים היא יותר קלה עבור בית דפוס מאשר הדפסה של מגנטים או פליירים. בגלל הגודל של הנייר פוסטרים יכולים להישלח להדפסה כבר באותו יום שמזמינים אותם.
מוצרי דפוס אחרים כמו פליירים למשל יכולים להיתקע בבית דפוס גם שבוע בציפייה לכך שעוד לקוחות יזמינו פלייירם ובית דפוס יוכל למלא גליון. פוסטרים לעומת זאת הם מוצר מאוד אינדודואילי. כאשר מדפיסים פוסטרים בעצם מדפיסים מוצר אחד בכל הדפסה והוא מוצר מושקע מאוד. פוסטרים יכולים להגיע במספר גדלים וצורות. על מנת שהפוסטרים יצאו אייכותיים מאוד מומלץ לא לשים בפוסטרים יותר מידי צבעים וגוונים.
את העובדה הזאת רב האנשים לא יודעים, אבל מכונות דפוס בבתי דפוס יכולותת להדפיס כל צבע שבעולם, אבל על מנת שההדפסה תצא אייכותית מאוד וחדה מאוד מומלץ לא לערבב יותר מידי גוונים וצבעים בכל הדפסה. נכון שאנחנו זוכים לראות פוסטרים צבעוניים מאוד, תראו למשל פוסטרים שמפרסמים מסיבות ענק בטבע. פוסטרים כאלו בדרך כלל מקבלים צבעים פסיכודלים ויכולים להיות מלאים בגוונים. בכל זאת כאשר מדברים על אייכות בהדפסה ניתן למצוא פוסטרים אייכותיים הרבה יותר שמודפסים באדום שחור ולבן.
אחד מסוגי הפוסטרים המושקעים ביותר שניתן למצוא בשוק הם הפוסטרים שמפרסמים סרטי קולנוע. תעשיית הקולנוע בשיראל היא אולי תעשיה עניה יחסית, אבל תעשיית הקולנוע העולמית היא תעשיה משגשגת ופורחת. לאנשים שמתעסקים בקולנוע יש תקציב גדול מאוד לפירסום וגם יחסי ציבור של סרטים שפוסטרים נכנסים בתוכם. טריילרים של סרטי קולנוע למשל יכולים לעלות יותר מתוכנית טלויזיה שלמה בישראל. לכן פוסטרים שמפרסמים סרטי קולנוע הוליוודים הם פוסטרים מעוצבים ואייכותיים.
אי אפשר להיתעלם מהדרך בה מעצבים פוסטרים של סרטי קולנוע שתמיד מופיע בהם פרטים על חברת ההפקה העולמית. חברות הפקה כאלו דואגות להדפיס פוסטרים אייכותיים. לעיתים עיצוב של פוסטירם הוא תלוי תרבות. כאשר אנחנו מעצבים פוסטרים אנחנו חייבים להתאים את התוכן שלהם לתרבות בה הם מפורסמים. אותו מוצר יכול להיות מפורסם על גבי פוסטרים בארצות שונות שיהיו מעוצבים בצורה אחרת לגמרי.
ישנם צבעים שמסמלים דברים שונים בתרבויות שונות ולכן חשוב מאוד לדעת לקרוא את התרבות אליה אנחנו פונים להתאים את הפוסטרים שלנו אליה. ניסוי שנעשה על ידי חברות פירסום מוכיח שפוסטרים שהשפיעו מאוד במדינה אחת לא קיבלו אהדה במדינה אחרת. חברות פירסום ענקיות עומלות לילות וימים על מנת להדפיס פוסטרים אייכותיים שישפיעו באמת על ציבור הצרכנים במדינה בה הם נתלים.