.בידול/ערך מוסף , שיעור מהחיים.
ללקוח שהוא גם חבר, יש אתר מכירות של מוצרים נחשקים בענף מאוד צפוף ותחרותי.
האתר, קיים כבר מעל לשנתיים ולא מצליח להתרומם .
(האתר כתוב וערוך היטב, מציע מוצרים טובים במחירי השוק ועבר קידום על ידי חברה מוכרת)
באחת השיחות שניהלנו שאלתי אותו, למה שאנשים ייקנו את המוצרים דווקא ממך?
מה יצא להם מזה ?
האם יש לך מוצרים בלעדיים באתר - האם המחירים אצלך זולים משמעותית מהמתחרים ?
האם אתה נגיש יותר לקהל הרחב - האם יש באתר שירות ייחודי ?
איזו סיבה אובייקטיבית יש לגולשים להגיע דווקא אליך להיכנס ולקנות ?
לא הייתה לו תשובה ....
לי דווקא הייתה ... אבל לפני התשובה חייבת להישאל השאלה .
"מה יש לי שאין לאחרים - "
אני ממשיך מכאן את הדיון ואומר בהנחה שהקידום הצליח בגדול, והאתר המעוצב והמנוסח
בקפידה אכן יופיע ראשון במנועי החיפוש ויכניס אליו לקוחות. כנראה שהוא יצליח מעט יותר.
אבל ( וזו הייתה תשובתי ) ללא כל יתרון יחסי, ללא בידול ובלי שום ערך מוסף ללקוח.
האתר/עסק לעולם לא יצליח לעמוד בציפיות ולפרוץ. חד וחלק !
ועכשיו מגיע החלק היותר מעניין ...
למצוא , להבין ולהדגיש את אותו יתרון יחסי, את הערך המוסף שנעניק ללקוחות שלנו .
כי כאן טמון ההבדל בין הצלחה לאכזבה .
בפוסט הבא אני אסביר איך עושים זאת הלכה למעשה,
בהצלחה
שלומי עמית. הדרכה שיווקית, פיתוח סדנאות ללימוד ושיפור יכולות המכירה.
ללקוח שהוא גם חבר, יש אתר מכירות של מוצרים נחשקים בענף מאוד צפוף ותחרותי.
האתר, קיים כבר מעל לשנתיים ולא מצליח להתרומם .
(האתר כתוב וערוך היטב, מציע מוצרים טובים במחירי השוק ועבר קידום על ידי חברה מוכרת)
באחת השיחות שניהלנו שאלתי אותו, למה שאנשים ייקנו את המוצרים דווקא ממך?
מה יצא להם מזה ?
האם יש לך מוצרים בלעדיים באתר - האם המחירים אצלך זולים משמעותית מהמתחרים ?
האם אתה נגיש יותר לקהל הרחב - האם יש באתר שירות ייחודי ?
איזו סיבה אובייקטיבית יש לגולשים להגיע דווקא אליך להיכנס ולקנות ?
לא הייתה לו תשובה ....
לי דווקא הייתה ... אבל לפני התשובה חייבת להישאל השאלה .
"מה יש לי שאין לאחרים - "
אני ממשיך מכאן את הדיון ואומר בהנחה שהקידום הצליח בגדול, והאתר המעוצב והמנוסח
בקפידה אכן יופיע ראשון במנועי החיפוש ויכניס אליו לקוחות. כנראה שהוא יצליח מעט יותר.
אבל ( וזו הייתה תשובתי ) ללא כל יתרון יחסי, ללא בידול ובלי שום ערך מוסף ללקוח.
האתר/עסק לעולם לא יצליח לעמוד בציפיות ולפרוץ. חד וחלק !
ועכשיו מגיע החלק היותר מעניין ...
למצוא , להבין ולהדגיש את אותו יתרון יחסי, את הערך המוסף שנעניק ללקוחות שלנו .
כי כאן טמון ההבדל בין הצלחה לאכזבה .
בפוסט הבא אני אסביר איך עושים זאת הלכה למעשה,
בהצלחה
שלומי עמית. הדרכה שיווקית, פיתוח סדנאות ללימוד ושיפור יכולות המכירה.
שלומי עמית: כתיבה שיווקית, פתוח סדנאות ללימוד ושיפור יכולות המכירה.