עיצוב גרפי נכון יצור עבורך תדמית שכולם יזכרו!
התדמית הגרפית מגדירה מי אתם או מהו העסק שלכם. בעזרתה אנשים יוכלו לזהות אתכם וכך גם לחזור אליכם בעתיד. אבל, על מנת שיוכלו לעשות זאת תצטרכו לדבוק בתדמית הגרפית בכל מוצרי הפרסום שלכם.
כשחושבים על שוקולד - זוכרים פרה.
כשחושבים על אורנג' - חושבים כתום.
אין ספק, תדמית גרפית טובה מוכרת אותך טוב יותר!
התדמית הגרפית מורכבת בראש ובראשונה מהלוגו שלכם (עליו דיברנו במגזין הקודם), מצבעוניות מסוימת שבחרתם, מפונטים (גופנים) ומתמונות, והשימוש בהם בפליירים, קטלוגים, מודעות, באנרים, אתר ועוד.
יש הנוטים לחשוב שאם אתם בעלי עסק קטן לא שווה לכם להשקיע בתדמית גרפית. נהפוך הוא - דווקא אם אתם בעלי עסק קטן וחדש כדאי לכם להשקיע זמן, אנרגיה וכסף )בגבולות התקציב שלכם כמובן), על מנת שתחדרו לשוק ואנשים יתחילו לזהות אתכם, לזכור אתכם ולפנות אליכם. אחרת, איך תהפכו לעסק גדול ביום מן הימים?
זכרו שזו השקעה שמחזירה את עצמה.
ככל שהתדמית הגרפית תהיה מקצועית, איכותית ומותאמת לכם, כך היא תועיל לעסק שלכם ותקדם אותו יותר. התחרות בשוק גדולה וחשוב שתבלטו לעומת המתחרים שלכם.
חשוב לדעת!
לפני שפונים למעצב, הגדירו את עצמכם: תנו שם לעסק, תבינו מהו המוצר או השרות אותו אתם מוכרים, מי קהל היעד שלכם ומה אתם רוצים לשדר לו. חשוב שתדעו מה הדבר שמייחד אתכם או את השירות שאתם נותנים, ואת זה תבליטו!
ללא ההגדרות האלו, העבודה על תדמית גרפית תהיה לא נכונה ותבזבז את כספכם.
בהצלחה,
מיכל טלר
סטודיו ממצ'יק לעיצוב גרפי
ממצ'יק-אמנות המיתוג והעיצוב
מיכל טלר www.memchik.com