כיום כאשר נוטים לחשוב שיותר זול לרכוש באינטרנט, מובילה רשת רוזן ומינץ מהלך במסגרתו כל אביזרי האופניים שהיא מייבאת ומוצעים באינטרנט, ימכרו אצלה לחברי המועדון ב 5% פחות מהמחיר באתרי האינטרנט.
רשת רוזן מינץ מצהירה באופן ברור כי בכוונתה להציב יעד ואתגר חדש וגבוה בתחום הקמעונות בארץ ולשמש כמקור מועדף, זמין, אטרקטיבי וזול אל מול אתר הקניות האינטרנטי הגדול בעולם בתחום האופניים אתר CHAIN REACTION.
לדברי גדי מינץ, מבעלי רוזן ומינץ: "מטרת המהלך של רוזן ומינץ היא להיות הבחירה הראשונה והמועדפת של חברי מועדון הלקוחות ברשת "רוזן ומינץ, להקנות תחושת ביטחון מתמדת ללקוח בכך שהעסקה המשתלמת והכדאית ביותר לחבר מועדון היא בקניית אביזרים ברשת "רוזן ומינץ" וכמובן בשרות ברשת "רוזן ומינץ" אל מול אתרי הקניות בחו"ל".
תמיד עדיף לגעת במוצר פיזית, לדעת שתקבל אחריות עבור המוצר.
באינטרנט לא בטוח שהמוצר המוזמן הוא אכן המוצר שהלקוח רצה, ויש בעיה עם מימוש אחריות למוצר דרך האינטרנט.
ברשת האופניים המובילה בישראל מדגישים: "זהו אינו מבצע חד פעמי אלא הצהרת כוונות והתחייבות ארוכת טווח לקהל לקוחות החברה החברים במועדון "רוזן ומינץ".
חברת רוזן ומינץ בבעלות אבנר רוזן, גדי מינץ, קובי ויהודית ריכטר
חזון חברת "רוזן ומינץ" הוא:
"לשיפור איכות החיים באמצעות הספורט ותרבות הפנאי".
אתר החברה: www.rosen-meents.co.il
רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבור, public relations http://www.googleyourname.co.il/