ינון עלה לשדור אחרי מאמצים מרובים, שכן היה עליו לפלס דרך בין כל
העושים במלאכה בתחנת הרדיו, בעת השדור של התוכנית שעסקה בפתרון חלומות
אבחון ומתן שמות, ברוח המיסטיקה הנקיה [כלשון השדרן בתוכנית].
בשיחה הראשונה בשידור עם יתרו, ספר ינון לרב אודות חוויה נוראה אותה חווה
בעת שהותו בקבוץ שניר שבצפון הארץ.
עיקר התוקף של החוויה אירע בלילות החורף בחדרו הקט בו הסתגר מחוץ
לשעות הפעילות המפרכת של העבודה עם הבקר בשדות המרעה ובמכלאות.
הזכרון היה קשה ועמום, הנשמה רחפה מחוץ לגוף והוא הביט על עצמו
באופן כזה, שיכול היה להבחין בכל איבר בו כולל בראשו [ללא מראה].
במשך מספר לילות, לסירוגין, הוא חש מעין בחישות קשות וחד משמעיות
בקיבתו, כאילו כח על אנושי נסתר מוכיח לו את קיומו המטאפיסי, שלימים
נורא הרזים גילה לו שתופעה זו מסבירה במשהו עניין בריאה יש מאין, שהיא
מסובב כל עלמין, שנאמר "אנכי הויה אלהיך".
החוויה הטראומטית בגבורתה התרחשה בלילה האחרון בו חש את הבחישות
בקיבתו. פטישים אדירים, אותם היה ניתן לכנות מטאפיסיים, אלמלא היו
כה מוחשיים, הלמו בראשו בקצב נורא, והדהדו בתודעתו הקודחת.
לא ברור היה לו כמה זמן התרחשה חוויה זו, אולם זכורה לו התמונה בה
הוא רכן מעל שולחן קטן בחדרו, בעוד המהלומות המטאפיסיות הולמות ברקותיו
ופיו יבש לחלוטין.
לימים נורא הרזים גילה לו שזהו החיזיון המופיע בחלום יעקב [יעקב מלבאר
ומשה מלגאו במעלת הנבואה שלאבות נגלה באל שדי ולמשה בשם הויה]
שחלק ממנו הוא שעבוד המלכויות, שזו היתה חוויה בה הנשמה פורחת מהגוף
מחוזק הנבואה, ולמעשה כתוצאה מכך נטרפה דעתו.
פסגת החוויה היתה בעת שפרחה נשמתו מהלמות הפטישים, אור ירקרק גלי
נגלה לו בעיני רוחו, ומוחו הקודח למעשה חווה גילוי מעלמא דאתי [עולם הבא]
שהוא אור נגה, כך לימים גילה לו נורא הרזים.
יתרו מצידו הגיב ואמר לינון שהוא ניצל מגזירה של מות.
שמעון טל רז