הנאום מלא הפאתוס של רפי גינת בתחילת כלבוטק אתמול שעשע אותי מאוד.
כן, למרות הכל, החלטתי לצפות.
נאום ההגנה כלל עובדות יבשות על ותק, אמינות, רצינות, פרגון ענק לעורך התוכנית, התחייבות לשמירה על עקרונות התחקיר העיתונאי. WOW.
יש להודות, לא באמת עניין אותי התחקיר (אני את הבשר שלי אף פעם לא קונה ברשתות מזון אלא מעדיפה אותו טרי, עם טעם בקצביות מוכרות) אבל רציתי לראות אם כל ההו-הא של טיב טעם באמת הצדיק תגובה כל כך היסטרית ויודעים מה.... נראה לי שבסופו של דבר הם תקעו לעצמם וואחד מקל בגלגלים...
קמפיין תקשורתי לעולם, אבל לעולם לא מנהלים על בסיס שמועות.
כמו שגם כתבתי בפוסט הקודם, אני תוהה של מי היה הרעיון שם לרוץ בזעקות "אכלו לי שתו לי". מה בער לאנשי טיב טעם, שבמקום להמתין לתוכנית, לראות אם העשן אמיתי ולגבש תגובה עניינית, נגיד סתם משו הזוי כמו "אכן, בבדיקתכם נמצאו ליקויי תברואה שאינם עומדים בקנה אחד עם הסטנדרטים המקצועיים אליהם אנו שואפים. אנו מתחייבים להקים לאלתר גוף מקצועי שיפקח על מדיניות תברואתית חדשה ומזמינים אתכם לסור לאותם מקומות שנבחנו בתחקיר בעוד מס' חודשים כדי לבחון את השינויים שנבצע" - בחרו להוציא מיליוני שקלים על קמפיין צדקני ולא אטרקטיבי כל כך?
טיב טעם מקיימים אוטוטו ממש, מסיבת עיתונאים שבה, לטענתם, יציגו את הגורם האחראי לאותו מצג שווא. למען האמת, גם אם אכן מישו פיברק שם, הנהלת טיב טעם צריכה לעשות בדק בית מהותי ומשמעותי ולברר כיצד זה מתאפשר.
כלבוטק מצידה הגישה לנו מספר מצומצם של תמונות בשידורים חוזרים ובזוויות שונות שמעידים על התנהלות קלוקלת בתנאי האחזקה של הבשר. ללא ספק. אבל האם זה באמת הפתיע מישו? אני באמת ובתמים לא חושבת שבסניפי מגה/שופרסל/חצי חינם ואחרים הבשר שמגיע במשאיות קירור אכן הועמס תוך שניות מרגע האריזה ונשמר בתנאים מושלמים. באמת שלא חושבת.
מה שמצער בכל הסיפור הוא שהחל מהבוקר עובד או עובדת אחת שאחראים לגיוס העובדים בטיב טעם מחפש/ת עבודה. עוד מצער, שהחל מהיום, מועמד לעבודה בטיב טעם, גם כזו שלא מצריכה כישורים מיוחדים, יעבור הרבה יותר מיונים ומבדקים בדרך הנכספת לשכר המינימום...
כן, למרות הכל, החלטתי לצפות.
נאום ההגנה כלל עובדות יבשות על ותק, אמינות, רצינות, פרגון ענק לעורך התוכנית, התחייבות לשמירה על עקרונות התחקיר העיתונאי. WOW.
יש להודות, לא באמת עניין אותי התחקיר (אני את הבשר שלי אף פעם לא קונה ברשתות מזון אלא מעדיפה אותו טרי, עם טעם בקצביות מוכרות) אבל רציתי לראות אם כל ההו-הא של טיב טעם באמת הצדיק תגובה כל כך היסטרית ויודעים מה.... נראה לי שבסופו של דבר הם תקעו לעצמם וואחד מקל בגלגלים...
קמפיין תקשורתי לעולם, אבל לעולם לא מנהלים על בסיס שמועות.
כמו שגם כתבתי בפוסט הקודם, אני תוהה של מי היה הרעיון שם לרוץ בזעקות "אכלו לי שתו לי". מה בער לאנשי טיב טעם, שבמקום להמתין לתוכנית, לראות אם העשן אמיתי ולגבש תגובה עניינית, נגיד סתם משו הזוי כמו "אכן, בבדיקתכם נמצאו ליקויי תברואה שאינם עומדים בקנה אחד עם הסטנדרטים המקצועיים אליהם אנו שואפים. אנו מתחייבים להקים לאלתר גוף מקצועי שיפקח על מדיניות תברואתית חדשה ומזמינים אתכם לסור לאותם מקומות שנבחנו בתחקיר בעוד מס' חודשים כדי לבחון את השינויים שנבצע" - בחרו להוציא מיליוני שקלים על קמפיין צדקני ולא אטרקטיבי כל כך?
טיב טעם מקיימים אוטוטו ממש, מסיבת עיתונאים שבה, לטענתם, יציגו את הגורם האחראי לאותו מצג שווא. למען האמת, גם אם אכן מישו פיברק שם, הנהלת טיב טעם צריכה לעשות בדק בית מהותי ומשמעותי ולברר כיצד זה מתאפשר.
כלבוטק מצידה הגישה לנו מספר מצומצם של תמונות בשידורים חוזרים ובזוויות שונות שמעידים על התנהלות קלוקלת בתנאי האחזקה של הבשר. ללא ספק. אבל האם זה באמת הפתיע מישו? אני באמת ובתמים לא חושבת שבסניפי מגה/שופרסל/חצי חינם ואחרים הבשר שמגיע במשאיות קירור אכן הועמס תוך שניות מרגע האריזה ונשמר בתנאים מושלמים. באמת שלא חושבת.
מה שמצער בכל הסיפור הוא שהחל מהבוקר עובד או עובדת אחת שאחראים לגיוס העובדים בטיב טעם מחפש/ת עבודה. עוד מצער, שהחל מהיום, מועמד לעבודה בטיב טעם, גם כזו שלא מצריכה כישורים מיוחדים, יעבור הרבה יותר מיונים ומבדקים בדרך הנכספת לשכר המינימום...
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים.