כנס מנהלי מוקדי התמיכה (HelpDesk) שערכה ג'ון ברייס- מכללת הי- טק משך אליו נציגים של למעלה מ-50 החברות המובילות במשק, שבאו להאזין לסדרת הרצאות בנושאים הנמצאים על סדר היום של גופי ה-IT בארגונים השונים, כגון: מתן ערך מוסף למערכי התמיכה בארגונים על ידי יישום ITSM, בניית SLA (Service Level Agreement) בצורה אפקטיבית, הכנסה והטמעה של מערכות אופיס 2010, שימוש בתקשורת בינאישית ככלי ניהולי ועוד.
במהלך הכנס הציגה דגנית רפאל, מנהלת השיווק ומכירות של באבקום סנטרס, מגוון טכניקות ושיטות חדשניות לשימוש אפקטיבי ויעיל במערכות SLA והדגימה כיצד ניתן למנף את השימוש בכלים, במגוון תחומים המניעים את מרכז התמיכה.
בין נציגי החברות שהשתתפו בכנס נכחו נציגים מאוניברסיטת חיפה, מוטורולה, ישראכרט, הפניקס, נס, פז, כלל ביטוח, משטרת ישראל, שטראוס, הדסה עין כרם, קומברס, רפאל, דואר ישראל ועוד.
יוסי כהן, CTO באגף הפרויקטים של ג'ון ברייס - מכללת הי-טק, הציג בפני המשתתפים דרכים להכנסה נכונה ויעילה של תוכנות אופיס 2010 לארגון. "תכנון נכון וסקירה מלאה של המצב הקיים בארגון הם גורמים קריטיים לתחילת הטמעה נכונה של אופיס 2010 בארגון", אמר כהן, "במתודת ההטמעה של גרסת 2010, משימת העל שחוצה את את כל השלבים היא הכנת מוקד התמיכה גם בהיבט הדרכתי מקיף וגם בחפיפה טכנית מתוך ידע מצטבר בארגון".
לאור ההצלחה הגדולה של הכנס, החליטו בג'ון ברייס לערוך כנס נוסף בנושא, במטרה להרחיב ולבאר תחומים נוספים בתחום מוקדי התמיכה. הכנס מתוכנן להערך ב- 26/12/2012 בבית ג'ון ברייס החדש, ברחוב חומה ומגדל 29, תל אביב.