הכי טוב ללכת לבית דפוס על מנת להדפיס פוסטרים ביום ראשון. יום ראשון הוא יום אידיאלי להדפסה של פוסטרים מכיוון שיום ראשון הוא היום הראשון בשבוע ובאפשרותינו להתחיל את השבוע טוב יותר כאשר אנחנו הולכים לבית דפוס ביום הראשון של השבוע.
כאשר אנחנו הולכים לבית דפוס על מנת להדפיס פוסטרים אנחנו עושים זאת כדי לפרסם את עצמנו. מומלץ לסיים את כל צרכי הפירסום שיש לנו ביום הראשון של השבוע על מנת שהפוסטרים שלנו יהיו מוכנים במהרה ונוכל לתלות אותם במשך השבוע או בתחילת השבוע הבא. פוסטרים הם מוצר שיחסית לא צריך לחכות לו הרבה זמן גם אם מדפיסים אותו בהדפסה שך אופסט מכיוון שפוסטרים הם מוצרי דפוס גדולים שתופסים גודל של גליון על עמוד ההדפסה.
פוסטרים יכולים להיות מוכנים בבית דפוס ממש תוך ימים ספורים בזכות זה. בית דפוס שיש לו מכונת הדםסה אופסט יכול אפילו להכין לנו פוסטרים בזמן אספקה של יום אחד. לכן פוסטרים הם מוצר שכיף להזמין מבית דפוס. כאשר אנחנו מזמינים פוסטרים מבית דפוס ביום ראשון יש לנו את כל השבוע על מנת לחכות לפוסטרים שלנו שיהיו מוכנים אבל קיים סיכוי גדול שהפוסטרים שלנו יהיו מוכנים ביום שלישי של השבוע ושנוכל לבוא לקחת אותם.
ביום ראשון תמיד יש אנרגיות טובות של התחלת השבוע ולכן זה יום שמומלץ להגיע בו לבית דפוס על מנת להזמין פוסטרים ומוצרים אחרים. השירות אותו נקבל בבית דפוס ביום ראשון הוא שירות שלא מתקרב לשום שירות אחר. ביום ראשון של השבוע אנחנו יכולים להגיע לבית דפוס ולמצוא את המעצבים גרפים מלאים באנרגיות עבורנו ורק מחכים שנגיע ונבקש מהם להדפיס לנו פוסטרים. ביום שני האנרגיות של המעצבים גרפים מתחילה לרדת ומגיעה למקום שהוא פחות טוב מיום ראשון. יום ראשון הוא יום שכולם בו רעננים. על מנת שנוכל להנות מהחוויה של הדפסה של פוסטרים כדאי לנו להגיע לבית דפוס ביום ראשון.
כאשר אנחנו מעצבים פוסטרים דרוש זמן רב יחסית לעיצוב מכיוון שפוסטרים הם מוצרים גדולים יחסית עם שטח פירסום שהוא גדול. פוסטרים דורשים סבלנות רבה בתכנון שלהם על מנת שהם יצאו מושלמים. כאשר אנחנו מעצבים פוסטרים בבית דפוס חייבת להיות התאמה מלאה בין הנושא של הפוסטרים לבין העיצוב של הפוסטרים. פוסטרים צריכים להביע רעיון בצורה מושלמת ולכן דרושה סבלנות בעיצוב של פוסטרים. טקסט לא מתאים או צבעים לא נכונים יכולים לפגוע מאוד בעיצוב של פוסטרים ולגרום להם לההפך להיות פוסטרים שלא שמים לב אליהם או פוסטרים לא מוצלחים שלא משיגים את המטרה שלהם. פוסטרים כאלו יכולים לעלות הרבה כסף ללקוחות שמדפיסים אותם ולגרום להפסדים לעסקים שמשקיעים בפוסטרים כמוצר דפוס מהשורה הראשונה.