אולם זהו גם ידוע שמה שאתה מתנגד לו בכל זאת ימשיך, בעיקר כאשר מדובר בדרך מוצלחת יותר שזמנה הגיעה.
על פי רוב בכל תחום של עבודה, אמנויות, מדעי החברה, מרבית הרעיונות החדשים בהכרח נתקלו בעבר בהתנגדות ודחייה. ככל שהרעיון בהרבה יותר ייחודי ומהפכני, ההתנגדות לו עלולה להיות יותר חזקה.
אנשים מאז ומעולם מפחדים לגבי רעיונות ושיטות שעלולים להביא לשינוי, קורה שאנחנו אפילו ע"י בורות. הפחד של השינוי גרם ללעג אודות האנשים הגדולים מבין כולם בהיסטוריה שלנו.
סוחרים ש הייתה בבעלותם חנויות קמעוניות מיושנות ראו ירידה בבתי עסק שיש ברשותם. אלו נאבקו פוליטית, ע"י יצירת שדולה עבור זכותם לבצע דברים בדרך הישנה. למרות שהיה זמן ובו אלו הצליחו להוציא אותם בתי הכלבו של גרנט היישר אל מחוץ לחוק במספר מדינות מקומיות, בשורה התחתונה, חנות המסחרית הכלבו ניצחו.
כאשר יש אפשרות מוצלחת הרבה יותר זו תימשך.
התעשייה של שיווק רשתי זו עדיין בשלביה הראשונים אולם אפשר לראות אפילו בעשור האחרון אחר המהפך שחל בתעשייה ואת קצב ההתפתחות האדיר שלה.
כאשר הזכיינות היתה טכנולוגיה חדשה ומהפכנית בבתי עסק, ואפילו זו נפגשה עם התנגדות. במספר עיתונים ומגזינים הוגדרה הדרך החדשה כמרמה והונאה.
מומחים שונים טוענים שהתעשייה של חברות שיווק רשתי אמורה לשנות אחר חוקי המשחק והיא הגל הבא של השיווק.