עולם השלטים הוא עולם רחב ומגוון אשר צבר תאוצה ותפס נתח נכבד משוק הפרסום בשנים האחרונות. השלטים, כוללים בתוכם אלמנטים רבים אותם יש לקחת בחשבון לפני התוצאה הסופית: גודל השלטים, הגופן שבו יהיו רשומים הפרטים, הצבעים השולטים בהם, בחירת הלוגו ובחירות נוספות אשר יחדיו הופכים את השלטים, שנראים בעיניי המתבונן כפשוטים, להליך מורכב, בעל בחירות רבות, כשכל בחירה עשויה להגדיל את מספר הלקוחות של בית העסק.
מעצב גרפי
תחום העיצוב הגרפי הפך למרכיב מרכזי בעולם השלטים. מעצב גרפי טוב ומנוסה יכול להפוך שלט בינוני לשלט מצוין, שלט רגיל לשלט שמזמין לקוחות, ובכך להפוך את ההשקעה הכספית במעצב להשקעה כדאית ומשתלמת.לכל מקצוע יש בעל מקצוע שביכולתו להגיע לתוצאות הרצויות, כך גם בתחום השלטים, מעצב גרפי טוב משדרג את השלטים והופך אותם למקדם מכירות מעולה.
איפה עושים ?
את השלטים עושים בבתי הדפוס הרבים הפרוסים ברחבי הארץ כדוגמת קוויק קופי, שיא קופי, אקסטרה פרינט, גרפאור דפוס דיגטלי, ועוד רבים וטובים. ההתפתחות בתחום השלטים הוליכה לתחרות מסיבית בין בתי הדפוס ולמחירים נוחים יותר לצרכן. בתי הדפוס מחזיקים את המדפסות המשוכללות ביותר ואת הניירות החזקים ביותר ליצירת השלטים הרצויים. פנייה לבית דפוס קטן יחסית, יכולה להוזיל את עלות השלטים ולאו דווקא לפגוע באיכות השלטים.
למה כדאי ?
פרסום מפה לאוזן הוא פרסום מוצלח, אך לא מספיק, ועל כן הוא שייך לעבר. כיום, בעל עסק שרוצה להצליח ולהיות מוכר בקרב קהל גדול ככל האפשר, צריך להשתמש בשיטת השלטים על מנת לזכות בפרסום רב במשך זמן מתאים. שלטים טובים יכולים למשוך קהל לקוחות רב ולהוות מקדם מכירות מצוין באופן מהיר ואפקטיבי. פרסום בשלטים היא הדרך העדיפה והטובה ביותר לבעל העסק לפרסום בדרך להגיע לפריחה ושגשוג כלכלי.
לסיכום, שלטים רבים, אשר נראים כפשוטים בעיניי המתבונן, כוללים החלטות רבות, החלטות שילדיו הופכות את השלט לבחירה מנצחת. בפני הלקוח עומדות מגוון רחב של אפשרויות ליצירת שלט חלומותיו, אשר מהווה מקדם מכירות מרכזי לעסק, בדרכו להגיע לרווחים גבוהים ככל האפשר.