כרטיסי ביקור טובים מתחילים בעבודה מסודרת. על מנת שגרפיקאי יעבוד בצורה טובה ונכונה כאשר הוא מכין כרטיסי ביקור עליו לחליט מראש על סדר עבודה בו הוא הולך לעבוד על כל כרטיסי הביקור אותם הוא מעצב. אם גרפיקאי היה מכין כרטיס ביקור אחד כל חייו הוא לא היה עומד במצב בו הוא צריך לבחור נוהל עבודה לכרטיסי ביקור. מכיוון שגרפיקאי מעצב המון כרטיסי ביקור במשך הקרירה שלו עליו לבחור נוהל עבודה לכרטיסי ביקור ולעבוד בצור המסודרת.
בית דפוס מסודר הוא בית דפוס שמכין נוהל עבודה עבור כרטיסי ביקור שמאפשר לכל גרפיקאי להכין כרטיסי ביקור. במידה וגרפיקאי עוזב בית דפוס או שגרפיקאי אחר מחליף את מקומות יכול הגרפיקאי החדש להמשיך את כרטיסי הביקור של הגרפיקאי הקודם בדיוק מאותה נקודה בה הוא השאיר אותם. עבודה יעילה בבית דפוס מאפשרת לכל גרפיקאי גישה לכרטיסי ביקור על מנת לשפץ ולתקן אותם במידת הצורך.
יש מצבים בהם לקוחות מדפיסים כרטיסי ביקור והם רוצים לשנות את כרטיסי הביקור שישנים שלהם. לקוחות כאלו עיצוב כרטיסי ביקור בעבר בבית דפוס ועכשיו הם רק רוצים לשנות כתובת מייל על גבי כרטיסי ביקור ועוד כל מיני פרטים חשובים. במקרה כזה גרפיקאי צריך שתהיה לו תקייה במחשב שמתפקדת כמו ארכיון לכרטיסי ביקור. איןו סיבה שבית דפוס ידפיס עבור לקוחות כרטיסי ביקור מההתחלה מחדש ולכן חשוב מאוד שלגרפיקאים יהיה מאגר עם עיצובים ישנים של כרטיסי ביקור במידה ואחד הלקוחות ירצה להדפיס שוב כרטיסי ביקור עם תיקונים ושיפורים. כרטיסי ביקור יכולים להיות פריט קל מאוד לעיצוב ולתיקון ויכולים להיות פריט שצריך לשבת עליו מההתחלה על מנת להדפיס אותו שוב ללקוח.
גרפיקאי טוב הוא גרפיקאי מסודר. חשוב מאוד שגרפיקאי יבחר סדר עבודה על גבי כרטיסי ביקור ושיבנה לעצמו סדר בעבודה. רב הגרפיקאים מתחילים קודם כל במיקום טקסט על כרטיסי ביקור ורק לאחר מכן פונים להתחיל בעיצוב גרפי של גרפיקה בכרטיסי ביקורץאת החלק האומנותי בעיצוב כרטיסי ביקור גרפיקאים עושים בצורה חופשית ודואגים תמיד להתאים את העיצוב ללקוח, אבל עדין חשוב מאוד לבנות סדר עבודה שלפיו עובדים. הרי כל חברת אחזקה דואגת לכך.
עוד עניין שחשוב מאוד להכניס לסדר עבודה כאשר מעצבים כרטיסי ביקור הוא אישור מהלקוח. כאשר גרפיקאי מתחיל לעצב כרטיסי ביקור עליו לשלוח את כרטיסי הביקור שהוא מכין לאישור אצל הלקוח כאשר הוא מתחיל לעצב את כרטיסי הביקור שלו. ללא אישור ראשוני מהלקוח גרפיקאי יכול למצוא את עצמו במצב בו בוא מעצב ללקוח כרטיסי ביקור שלאחר מכן הוא זורק לפח מכיוון שהלקוח אינו אוהב בכלל את הקו העיצובי בו בחר הלקוחץ כרטיסי ביקור הם כרטיסי ביקור של הלקוח ולכן חשוב מאוד שהוא יאהב ויתחבר לעיצוב של כרטיסי הביקור שהגרפיקאי מעצב עבורו.