כרטיס ביקור, הינו הפנים העסקיות שלכם. הקפידו תמיד לתת ללקוח מס` כרטיסי ביקור של חברתכם שבהם יצוינו שם החברה, טלפון, כתובת וכמובן תחום הפעילות העסקית שלכם. מומלץ להציע ללקוח לתת את כרטיסי הביקור לחבריו, עמיתיו וקרוביו המתעניינים במוצרים אותם אתם משווקים.
כדי להעלות את היעילות של כרטיסי הביקור כדאי להשתמש בהם כשובר הנחה עם הנחות קטנות. על-ידי תוספת שורה קטנה בכרטיס הביקור בה יצויין : "כרטיס זה מקנה 15% הנחה למחזיק בו". היעילות של כרטיס הביקור תעלה פלאים משום שכעת הכרטיס שווה כסף למחזיק בו.
יעילותו של כרטיס הביקור עשויה לעלות אם נצרף בצידו השני, טבלה עם מועדי המפגשים הבאים (מתאים במיוחד לרופאים, קוסמטיקאיות, מורי נהיגה ומעצבי שיער).
מומלץ לא להתפשר על איכות הגימור של הכרטיס. תוספת למינציה (ציפוי ניילון), משדרת איכותיות ומושכת את תשומת לב הלקוח.
מומלץ שכרטיסי הביקור יודפסו על נייר 300 גרם, איכותי ובעל דרגת קושי גבוהה. בנוסף כדאי לצפות את כרטיסי הביקור בלמינציה בגימור מבריק או מט.
כיום ניתן להשיג גם כרטיסי ביקור בעלי פינות עגולות (בדומה לכרטיסי אשראי). הפינות העגולות מעניקות לכרטיס הביקור מראה איכותי, ייחודי ומושך.
לסיכום, מומלץ להקפיד על גימור כרטיס הביקור שלכם, ככלות הכל מדובר בפנים של העסק שלכם.