כל אחד יכול לכתוב באינטרנט, אבל לא כולם יודעים איך להשתמש בסגנון הכתיבה הנכון באינטרנט ועוד פחות יודעים איך לבנות אותו. אם אתה כותב לאינטרנט, אתה צריך לדעת מה הוא דף נחיתה, אתה צריך להכיר את סגנון הכתיבה הנדרש, ולדעת איך להפוך את התוכן שלך לבולט, באופן חיובי כמובן. לפניכם רשימת "עשה" ו"אל תעשה" במלאכת הכתיבה לדף נחיתה באינטרנט.
דף הנחיתה הוא הדף אליו מגיע גולש אשר לוחץ על קישור מסוים באינטרנט. לדוגמא, כאשר גולשים לוחצים על קישורי מודעותיך בתשלום, לפי קליק של גוגל, הם מיד מכוונים לקישור דף הנחיתה שבחרת. האם אתה יודע שיש לך רק כמה שניות כדי למשוך ולהחזיק את תשומת לב הגולש אל דף הנחיתה שלך, לפני שהוא יעבור לדף אחר? האם אתה בכלל יודע איך לשמור את הגולש בדף הנחיתה שלך? הנה כמה עצות איך לעשות זאת טוב יותר:
- בכתיבת דף נחיתה, זכור מספר שאלות מפתח: מה אתה נותן לצופה בדף שלך? את מי אתה רוצה למשוך? למה הוא צריך את מה שאתה מציע? מה הוא צריך לעשות כדי לקנות את המוצר שלך או להשתתף במבצע שלך? כתיבה נכונה לאינטרנט, המתבצעת עלי ידי כותב טוב, תענה על כל השאלות הללו בשורות ספורות.
- הקפד על משפטים קצרים ופסקאות קצרות, ערוכות ומשכנעות. שתול קטע וידאו בדף הבית, אם אתה יכול. לא לכולם יש את הזמן או את הרצון לקרוא עמוד טקסט עמוס במידע ועוד בפונט קטן.
נדרשת לחיצה קלה לקריאת חציו השני של המאמר 'כתיבה שיווקית לדף נחיתה - עשה ואל תעשה'
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com