הלקוחות החשובים של כל ארגון הם אלה שבדרך כלל קונים הרבה ממוצריו ונהנים משרותיו של הארגון.
לכן יש לראות את הפוטנציאל הטמון בהם לטווח הארוך ולדעת כיצד לתת להם יחס של כבוד והערכה. מירב ההשקעה של הארגון מתמקד במתן שירות לקוחות מצוין ויחס מקצועי לאורך זמן, על מנת שלא יהיה שום סיכוי שהם יחליטו לוותר על שירותיו לטובת מתחרים.
מתן מתנות ללקוחות מתחיל ממקום של הערכה כלפיהם כמי שדואגים לפרנסתנו וממשיך כהכרח בתהליך החשוב של שימור לקוחות, הנחוץ מאוד בעידן התחרותי של ימינו. כיום ארגונים וחברות רבים משקיעים זמן רב בבניית תוכניות פעולה לשימור הלקוחות שלהם ומעניקים להם מתנות.
על מנת שהלקוחות יזכרו את קיומכם חשוב לפנק אותם במתנות בנוסף לשירות המקצועי והאיכותי שאתם נותנים להם ביום יום. להותיר בהם זיכרון טוב מהעבודה המשותפת וגם להביע אמירה של רצון להמשך פעילות משותפת.
יתרה מכך, מתן שובר מתנה ללקוחות עם מיתוג אישי של הארגון מוביל להידוק הקשר בין הארגון ללקוח, תורם ליצירת קשר ישיר ואישי עם הלקוח שלך ומעלה את מעמדך בעיני הלקוחות. לקוחותיך יזכרו לאורך זמן את השירות המקצועי והנדיב שלך .
גם לקוחות פחות רווחיים הם עדיין לקוחות ויש לבחון כיצד להפוך אותם לרווחיים יותר. אם יש ציפייה שהמצב ישתפר כדאי מאוד להשקיע בהם ולהזכיר את קיומך בעזרת מתנה ייחודית שתגביר את שביעות רצונם של לקוחותיך ותעמיד אותך בראש סדר העדיפות של לקוחות אילו. שוברי מתנה איכותיים ישיגו מטרה זו כי הרי ידוע ששימור לקוח קיים קל יותר ממציאת לקוח חדש והפיכתו ללקוח שלך.
חברת קשרים פלוס בע"מ מציעה לכם מגוון רחב של שוברי מתנה משולבי תוכן המותאמים במיוחד כמתנות לעובדים וללקוחות, השוברים מאפשרים בחירה רבה ומגוונת של אפשרויות מימוש: מסעדות, ספא, תיאטרון, קולנוע, סדנאות, צימרים, בתי מלון וכן אפשרות לרכישת מוצרים שונים ברשתות מובילות, עובדים רבים נהנים מהמוצרים שלנו ובין לקוחותינו ניתן למצוא חברות תרופות, הייטק, מזון, בנקים, תקשורת ועוד.. נשמח לעמוד לרשותכם.