חברות שונות מציעות לעסקים קטנים וגדולים פתרונות מחשוב לעסקים, המאפשרים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות במיוחד ונחשבים כפתרונות מובילים ויעילים. פתרונות Call Centers הינם בין הפתרונות הפופולאריים ביותר, המוצעים על ידי חברות אלו, ומאפשרים ניהול מוקד שירות באמצעות הטלפון. פתרונות Call Centers משלבים בין עובדים, בעלי ההכשרה המתאימה על מנת לענות לפניות טלפוניות של לקוחות החברה או הארגון, וזאת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כמו מחשב וטלפון מתאימים. פתרונות Call Centers מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות במיוחד, הכוללות תוכנה או חומרה העוסקים בניתוח הפרופיל העסקי של הלקוח, תוכנה לעיבוד שפה טבעית, תוכנה למסכי עזרה עבור נציגי השירות הטלפוני, מכשור לניתוב שיחות הטלפון לעמדות הפנויות ועוד.
השירותים המוצעים במסגרתם של פתרונות Call Centers מתקדמים
הטכנולוגיה המתקדמת מציעה לכל ארגון או חברה מבחר של פתרונות Call Centers מתקדמים במיוחד, המתאימים לכל ארגון המעוניין להפעיל מוקד טלפוני. בהיותן מתבססות על מערכות VOIP, מציעות מערכות מתקדמות אלו מענה לצרכים רבים, וכל זאת, ללא הוצאות כספיות גבוהות ומיותרות. השירותים השונים, המוצעים במסגרתם של פתרונות Call Centers מתקדמים, כוללים מגוון של פעולות שונות, לרבות פתרונות מחשוב לעסקים. ה – Call Center מציע הקלטת שיחות, הניתנות לאחזור. הקלטה זו חשובה לצורך בקרה ואיכות וכן לצורך הדרכה. מבין מגוון של פתרונות מחשוב לעסקים, מציע ה – Call Center גם ממשק ניהול, המאפשר לצפות בכמות השיחות הנכנסות או היוצאות, באורך כל שיחה וכדומה. השירותים השונים, כוללים גם ניתוב חכם של שיחות בין העמדות השונות וכן ניתוחם של התורים ופעילותם של הנציגים בזמן אמת. פתרונותCall Centers מתקדמים, כוללים גם אפשרות להכנתם של דוחות גרפיים, באמצעות מבחר של כלים שונים המאפשרים ניתוח הדוחות ויכולת התאמתם באופן הנכון ביותר לארגון עצמו. הם מציעים גם יכולת עבודה מרחוק וכן יכולת התממשקות עם מערכות נוספות.
יתרונותיהם של פתרונות Call Centers מתקדמים
החברות, המציעות פתרונות מחשוב לעסקים, הכוללים גם פתרונות Call Centers מתקדמים, גילו את יתרונותיהם של פתרונות אלה, על פני צורת שירות ואופי עבודה מסוג אחר. כשמשווים בין Call Centers לבין עבודה אל מול פקיד, ניתן למצוא כי מוקד שירות טלפוני מציע מגוון של אפשרויות. כמו, למשל, העובדה כי הינו יכול לעבוד לאורך כל שעות היממה, 24 שעות ברציפות, בעוד שחנות או סניף מוגבלים לשעות עבודה מסוימות, בדרך כלל. בנוסף, עבודה מול נציג טלפוני, המרוכז אך ורק בשיחת טלפון אחת אל מול לקוח אחד, הינה יתרון משמעותי שכן מאפשרת ללקוח ליהנות מתשומת לב מרבית ומיחס אישי. פרט נוסף וחשוב, קשור בהתמקצעות. מוקדי שירות טלפוני מעסיקים נציגים מקצועיים, בעלי הכשרה מתאימה ורלוונטית. בנוסף, ישנם נציגים בכירים, או כאלה בעלי דרגות גבוהות יותר, אליהם ניתן להעביר לקוחות, כשמתגלה בעיה או צורך בפתרון מורכב יותר. שירותי Call Center מתאימים גם במקרים בהם מעוניינים להציע שירותים נוספים, שירותים נלווים, בהתאם לאופיו של הלקוח. במהלך שיחת הטלפון, יכול הנציג לאתר את צרכיו המדויקים של הלקוח שמולו, ובהתאם, להציע לו את המוצר החדש, המתאים. עוד כמובן, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת, ניתן לרשום ולתעד כל פנייה ופנייה, ובדרך זו לנתח באופן מדויק את התנהגותם של הלקוחות השונים, ובהתאם לבנות תכניות עסקיות שונות.