אילו עכשיו, חודש ינואר, עבדתי בניהול המרכז הקהילתי היישובי, הייתי אמורה לאשר תקציב לשנת 2012, להגיש לחברי הדירקטוריון תוכניות ליעדים ומדדים לשנת 2012 שאמורות להתאים לתקציב וזה אחרי עבודת צוות מעמיקה. הכנות לפורים, מפגש הכנה ראשון לצעדה הארצית, להתחיל פגישות בגין האירועים הגדולים היישובים (טקסי הזיכרון והעצמאות). הפקת לקחים מפעילות הגיל הרך, הנוער והקשישים עד כה ומסקנות להמשך השנה. אך במקום זאת אני מוצאת עצמי נפגשת עם אנשים מרתקים על מנת למצוא עבורי את התפקיד האולטימטיבי שבו אוכל להועיל לחברה הישראלית.
למרות הפגישות, ההימצאות הרבה בבית שינתה את העיסוק המקצועי שלי מזה חמש שנים מן הקצה אל הקצה. וזה כאמור, מחייב אותי לזהות את הפוטנציאל ללמוד מכל סיטואציה אפשרית על מנת לשמור על כושר ניהולי.
והנה דוגמא נוספת המראה כיצד בניהול אסור לפגוע במוטיבציה של העובדים אפילו אם המוטיבציה לוקה ביתר. בטיול בשבת בשמורת אפק עלינו על התל. הקטנצ'יק מחזיק "פרינגלס" ביד ונוגס בהנאה בעוד מגיע לעברו קטנצ'יק אחר ושואל "מה זה?". הקטנצ'יק שלי מתעלם באלגנטיות אבל בעוד אנו יורדים מהתל, ממש בסוף הירידה, האמצעית שלנו מסבירה לו; שלמעשה הקטנצ'יק השני רצה קצת "פרינגלס" ולא היה לו נעים לבקש ולכן שאל רק מה זה. בעודף מוטיבציה ובעקשנות יתרה, הקטנצ'יק שלי מושך אותי במעלה התל בשנית כדי שחס וחלילה לא נאבד לקוח פוטנציאלי.... מגיע לקטנצ'יק האחר ומגיש לו "פרינגלס" בגאווה של "אתה רואה הבנתי את המסר ואני מיישם במהרה..."
"לסבלנות ולהתמדה יש השפעה מופלאה, המעלימה קשיים ומכשולים" ג'ואן קווינסי אדמס.
קרן איילי - בעלת ניסיון עשיר במגוון תחומים: חברתיים, סביבתיים, תקשורת, עסקים וקהילה, ניהול פרויקטים והדרכה. כמו כן, עסקה בעבר במגוון תפקידי ניהול בתחום החינוך הפורמלי והבלתי- פורמלי.