בחירת שם לעסק הוא עניין רציני, במיוחד כשהשם עשוי להשפיע על ההצלחה של העסק כולו. מצד אחד, השם הנכון יכול להפוך את החברה או את העסק שלך לשיחת העיר, מנגד, שם לא נכון עלול לשלוח אותו לאבדון או לתהומות הנשייה. שם אידיאלי לעסק מעביר את המומחיות, את הערך של העסק, את הייחודיות של המוצר או את חשיבות השירות בצורה הטובה ביותר ללקוח הפוטנציאלי.
ישנם מומחים המאמינים כי השמות הטובים ביותר הם מופשטים, כאילו נרשמו על לוח חלק במטרה ליצור דימוי ותו לא. אחרים חושבים כי שמות לעסקים אמורים להיות אינפורמטיביים, כך שעם קריאתם הלקוחות יודעים מיד מה היא מומחיותו של העסק, ויש הסבורים כי שמות המכילים משחקי מילים או הישענות על שם או מושג קיים תוך שינוי קל, הם זכירים יותר משמות פשוטים ולא מתוחכמים. למעשה, בשנים האחרונות, בשל ריבוי העסקים הקטנים ותפיסת רוב השמות הפשוטים, לעיתים אין ברירה אלא לשלב בין מילים ובין משמעויות על מנת ליצור שם עסק ייחודי וטוב.
הגעתם לאמצעו של המאמר, כדי לקרוא את השאר לחצו כאן
"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" - קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com