הרכבת צמיגים
1. אין להרכיב על רכב מכל סוג שהוא צמיגים במבנים ויעודים שונים כל שינוי יבוצע לפי הוראות יצרן בכתב. הרכבה של צמיגים מתייחס לדוגמא לצמיגים רדיאליים, צמיגים אסימטריים, צמיגים דיאגונלים, צמיגים סימטריים, צמיגים חד כיוונים עם חץ בכיוון נסיעה, וצמיגי שטח במקרה וישנם וישנם שני סרנים אחוריים- יש להרכיב בהם צמיגים במבנה במבנה אחיד.
2. ניתן להתקין ברכב צמיג אחד עם פרופיל שונה בתנאי שהוא עומד בכל הדרישות כפי שקבע יצרן הרכב (מידה, קוד מהירות, עומס, מבנה וכדומה ).
3. כאשר מסומן חץ בדופן הצמיג, יש להרכבו כך שכיוון החץ יהיה בכיוון הנסיעה - קדימה. ( שים לב גם אם התאריך על גבי הצמיג נמצא פנים יש חובה לרשום בחשבוניות תאריך ייצור וארץ ייצור במלואו ) בצמיגים אסימטרי, נחוץ להקפיד על כיוון ההרכבה (כפי שמצוין על דופן הצמיג).
4. יש לוודא התאמת הצמיג לפי הוראת יצרן הרכב, וחל איסור להרכיב צמיג שלחץ הניפוח, מהירות והעומס פחותים מאלה שתוכנן על-ידי יצרן הרכב ובלבד שבמונית, ברכב נוסעים פרטי וברכב פרטי דו-שימושי (עד שנת ייצור 2005) יכול שיורכב צמיג בדרגת מהירות S . בכל הרכבה כזו יש ליידע את הנהג בכתב. (בחשבונית).
קודי המהירות והעומס יהיו זהים בכל הצמיגים ברכב.
5. ניתן להרכיב זוג צמיגים בקוד מהירות גבוה מאלו המורכבים כבר ברכב וכפי שקבע היצרן כל עוד יעוד הצמיגים זהה. צמיגים אלו יש להרכיב על הסרן האחורי ולידע את הנהג באמצעות רישום בחשבונית.
עיסא פאיד עובד בחברת המאסטרו המשווקת צמיגי טויו,צמיגי פירלי, צמיגי מקסיס, צמיגי הנקוק,