דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך כותבים סלוגן שעובד 

מאת    [ 10/02/2012 ]

מילים במאמר: 235   [ נצפה 2615 פעמים ]

המטרה בכל קמפיין פרסומי היא להשפיע על התנהגות הנחשפים לפרסומת. יצרניות מזון יריצו קמפיינים שיגרמו לצרכנים להושיט את ידם אל מוצריהם שעל המדפים בסופר, קבלנים ירצו לעורר בנו את חלום הדירה החדשה בתנאים שנראים כאילו טבלו אותם בגן עדן נדל"ני ולו רק בכדי שנבחר לגור דווקא בפרויקט שלהם, חברות רכב ימכרו לנו טכנולוגיה, בטיחות ונוחות במטרה להעלות אותנו לנסיעת מבחן בהקדם האפשרי, ועמותות גדולות יעזרו בפרסום על מנת לעודד את האזרחים להפוך לתורמים פעילים.

לפני שבכלל חושבים על סלוגן, צריך לקבל החלטה ולדעת באופן ספציפי, באיזו צורה הקמפיין והסלוגן שלו, צריכים לשנות את התנהגות הצרכנים. הווה אומר עלינו להיות מאוד בהירים ביחס למטרותינו. הפסקאות הבאות יעזרו לכם לתכנן, להתכונן וליצור סלוגן שידייק בול למטרת הפרסום.

1) מה יש לנו להציע? עלינו לזהות ולנסח את השירות שאנחנו רוצים לפרסם. עלינו לרשום את כל היתרונות כמו גם את החסרונות של השירות הזה.

2) למי אנחנו מנסים להגיע? עלינו לדעת מי הם המשתמשים הפוטנציאלים, מה הגישה ומה הם המאפיינים שלהם. אם הצלחנו להגדיר קבוצות של צרכנים שימנעו מהמוצר שלנו, או שלא ירצו בו, עלינו להבין למה ומה יכול לשכנע אותם להשתמש בו בכל זאת.

3) מה אנחנו רוצים שיקרה בעקבות הקמפיין והסלוגן שיוביל אותו? עלינו להגדיר במדויק את הפעולה שאנחנו רוצים שתקרה ולהבין איך היא עשויה להתרחש בקבוצת היעד שלנו.

הגעתם לאמצע המאמר, לחצו כאן רק אם הוא מעניין אתכם ואתם רוצים לקרוא את השאר... 

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב