על מערכות יחסים עם מובילים
מצחיק לחשוב על מובילים במובן של מערכות יחסים, הרי מובילים הם לכאורה בסך הכל נותני שירות שעמם אנחנו מנהלים אינטרקציה במהלך יום אחד בלבד. למרות זאת, באינטרקציה ובשירות שהם מעניקים לנו אין לזלזל, שכן מובילים אחראים בסופו של דבר על שלמות כל חפצינו האישיים, וזו בדיוק הסיבה שבגללה חשוב לנהל עמם מערכת יחסים תקינה.
אל תעשה
אז קודם כל, נתחיל מה'אל תעשה' במערכת היחסים עם המובילים: אל תרימו את קולכם ולעולם אל תדברו עמם בגסות.
בתחום הובלה ואריזה המובילים הם בראש ובראשונה בני אדם ובהתאם לכך הם זכאים ליחס מנומס, שלא לומר הומאני.
אל תנהגו במובילים ביד קשה ללא סיבה מובהקת, מתוך המחשבה שזה יזרז את עבודתם.
נסו לשאול את עצמכם, האם קבלת יחס לא נעים מהמעסיקים שלכם היה מזרז את קצב עבודתכם? סביר להניח שלא, שכן ללא שום תלות במקצוע, יחס לא נעים בדרך כלל מקדם רק תחושת מרמור, וזה בהחלט לא משהו שתרצו שהמובילים ירגישו ביום המעבר החשוב.
גם אם נופלת טעות ביום המעבר או משהו משתבש, אל תאבדו עשתונות אלא נסו לעשות בקרת נזקים ולבדוק כיצד ניתן לתקן את הטעות. תגובת פאניקה, מעבר לכך שלא תקדם אתכם לשום מקום, עשויה להעכיר את מערכת היחסים עם המובילים, וחבל.
עשה
מובילים המקבלים יחס נחמד בדרך כלל נוהגים להשיב באותו מטבע, לכן ההמלצה הגורפת היא לנהוג בהם בנימוס ובנחמדות גם בזמן אריזת דירה וגם בזמן ההובלה ליעד - זו ממש לא מילה גסה.
כמובן שזה לא אומר שעליכם להפוך לחברי אמת ליום אחד ולכן הציפיה היא שתדעו בכל זאת לפקח על עבודתם.
המטרה היא ליצור סביבת עבודה שנעים לעבוד בה.
כיצד עושים זאת? מובילים ישמחו לכוס מים קרה כל כמה שעות, שהרי הם עובדים עבודה פיזית לא פשוטה, בייחוד בימים חמים. ר
כשו מבעוד מועד סכו"ם חד פעמי ושתייה וודאו שאתם מציעים למובילים הפסקת שתייה מפעם לפעם. זו מחווה קטנה שיוצרת רושם גדול.