המדריך לזיהוי 12 המלכודות של נשים בעסקים
רוצה לפתוח עסק?, פתחת עסק והוא ואת בתחילת הדרך לצמרת?, "המדריך לזיהוי 10 המלכודות של נשים בעסקים" יסייע לך לעקוף את המכשולים העיקריים הצפויים שלך בדרכך להצלחה.
מידי יום פונות אלי נשים נהדרות, שממש לפני רגע, יום או שבוע חוו בהארה; הן רוצות להגשים חלום, הן משתוקקות לממש את עצמן. הן מלאות אדרנלין ואהבה למה שהן מתעתדות לעשות, ובאותה מידה הן עמוסות פחדים, חששות ותהיות לגבי ההצלחה.
אז, לכל אותן נשים ולמאות אלפי ומליוני הנשים, שברגע מסויים בחייהן תחלטנה לממש את עצמן בעסק משלהן נועד "המדריך לזיהוי 12 המלכודות של נשים בעסקים".
מלכודת 1- את מתמקדת במה את יודעת לעשות במקום במי צריך את שירותייך
העולם היום הוא עולם של מוצרים. כולם מוצרים, גם שירותים, גם אנשים. כאשר את מתמקדת בכמה את אוהבת לעשות את מה שאת עושה, את עסוקה בעצמך ולא במי שאת אמורה להיות עסוקה. כוונתי ללקוח הפוטנציאלי שלך, בו את אמורה להיות עסוקה; מי הוא? היכן הוא נמצא? מהם הצרכים שלו?. מילת המפתח בפיתוח עסק חדש היא פתרון לצורך, הצורך- של הלקוחות, הפתרונות- שלך. וככל שיהיו חדשניים וממוקדים בתועלות הלקוח ולא בהנאה שלך מהעשייה, כך ייקל עלייך למכור את מוצרייך/ שירותייך.
משפט המפתח ליציאה ממלכודת מספר 1- תחשבי על הלקוח ולא עלייך, תחשבי צרכים ופתרונות.
כי- IT'S NOT ABOUT YOU IT'S ALL ABOUT THE CUSTOMER
מלכודת 2- את מחכה שהעולם יגלה כמה את נהדרת
את מכינה מצגת ומתמקדת באינספור עובדות ופרטים ושוכחת, שהמצגת אמורה בשורה תחתונה למכור אותך ואת העסק. את יושבת בביתך או במשרדך ומתביישת לצלצל ללקוחות ארגוניים, עסקיים ואחרים. את מגיעה לכנס, השתלמות או יום עיון ונהנית מכל מילה, רושמת טיפים והערות ושוכחת, שמטרת העל של הכנס היא להכיר ולהיות מ?כרת בכדי שבשלב הבא תהיי גם מו?כרת.
ואיך תעשי זאת?, עשי זאת באמצעות כרטיסי ביקור, אתר, רישות עסקי וחברתי, מצגות שיווקיות, תקשורת שממוקדת במכירה . שווקי עצמך בכל הזדמנות ושמרי על קשר עם כל מי שהיכרת, גם אם בשלב ראשון לא נוצר קשר עסקי שהוביל למכירה.
משפט המפתח ליציאה ממלכודת מספר 2- שווקי או שתשבקי.
ספרי לעולם כמה הנהדרות שלך יכולה להועיל לו.
מלכודת 3- את מפתחת ציפיות במקום להגדיר מטרות ממוקדות
את מתגלגלת מיום ליום ללא תכנון. את מקווה ומייחלת שכל יום יביא טוב ורצוי יותר מהיום שקדם לו. את מצפה שדברים יקרו, והם קורים, רק שלא בסדר, בקדימויות ובמועדים שרצית.
מה עושים?, יושבים ומתכננים. זוכרת שציפיות יש רק בכריות?. בעסק שלך יש מטרות ותוכניות. תכנני קודם את ה"מה", ורק אחר כך את ה"איך".
לרשותך לצורך התכנון העסקי, 5 סביבוני הפעלה, הכלי האופטימאלי לתכנון המטרות שלך:
1. מה- מה את רוצה?
2. מי- מי צריך אותך? מי יכול לסייע לך?
3. מתי- מתי הכי נכון ע"פ לוחות זמנים להתחיל לפעול?
4. מקום- מהיכן את רוצה לפעול? בית? משרד? שיתוף פעולה שקשור למקום?
5. מדוע- מדוע שיזמינו את שירותייך? מה מיוחד בהם? מה הערך שתיצרי ללקוח בזכות שירותייך?
וגם ה"איך"- איך תתרגמי את המידע שצברת על העסק שלך לתוכנית עבודה מסודרת, עכשיו משאת יודעת מה, מי, מתי, מדוע והיכן.
משפט מפתח לשחרור ממלכודת מספר 3- מי שמתמקדת מתקדמת.
מלכודת 4- את מתביישת לדרוש כסף על שירותייך
יקריתי, כסף אינו דבר מלוכלך, כסף הינו בסך הכל אמצעי תשלום עבור שירות או מוצר. כסף הינו גם אמצעי לרכישת שליטה על חייך. כל פעם שמשיהי מספרת לי שהיא מתביישת לדרוש כסף, אני מציעה לה לפתוח עמותה ולעשות גמ"ח (גמילות חסדים). ואז, מזכירה לה, שגם עמותות חייבות לעסוק כל יום מחדש, בגיוס כספים, שכן אם לא תחדלנה להתקיים. אם את מתביישת לדבר על כסף את משדרתצ ללקוח שאת אינך בטוחה בערכך, וגם שאפשר להתמקח ולסגור עסקה במחירי שמאוחר יותר תאמרי שהיה מחיר הפסד.
מה עשוים? המלצה ראשונה היא להכין הצעת מחיר כתובה ולהשתמש בשלב ראשון בפקס או אימייל, כך שלא תצטרכי ל- ד- ב - ר על הכסף.
בגימטרה: רצוי- מצוי= כסף. או לחלופין: מצוי+ כסף= הרצוי שאותו תיכננת לאחר שהתגברת על מלכודת מספר 3.
משפט מפתח לשחרור ממלכודת מספר 4- מי שמתביישת מתייבשת.
בקרוב, חלק 2 של "אימון לזיהוי מלכודות של נשים בעסקים"
כל הזכויות שמורות לשירית בן- ישראל
רוצה לפתוח עסק?, פתחת עסק והוא ואת בתחילת הדרך לצמרת?, "המדריך לזיהוי 10 המלכודות של נשים בעסקים" יסייע לך לעקוף את המכשולים העיקריים הצפויים שלך בדרכך להצלחה.
מידי יום פונות אלי נשים נהדרות, שממש לפני רגע, יום או שבוע חוו בהארה; הן רוצות להגשים חלום, הן משתוקקות לממש את עצמן. הן מלאות אדרנלין ואהבה למה שהן מתעתדות לעשות, ובאותה מידה הן עמוסות פחדים, חששות ותהיות לגבי ההצלחה.
אז, לכל אותן נשים ולמאות אלפי ומליוני הנשים, שברגע מסויים בחייהן תחלטנה לממש את עצמן בעסק משלהן נועד "המדריך לזיהוי 12 המלכודות של נשים בעסקים".
מלכודת 1- את מתמקדת במה את יודעת לעשות במקום במי צריך את שירותייך
העולם היום הוא עולם של מוצרים. כולם מוצרים, גם שירותים, גם אנשים. כאשר את מתמקדת בכמה את אוהבת לעשות את מה שאת עושה, את עסוקה בעצמך ולא במי שאת אמורה להיות עסוקה. כוונתי ללקוח הפוטנציאלי שלך, בו את אמורה להיות עסוקה; מי הוא? היכן הוא נמצא? מהם הצרכים שלו?. מילת המפתח בפיתוח עסק חדש היא פתרון לצורך, הצורך- של הלקוחות, הפתרונות- שלך. וככל שיהיו חדשניים וממוקדים בתועלות הלקוח ולא בהנאה שלך מהעשייה, כך ייקל עלייך למכור את מוצרייך/ שירותייך.
משפט המפתח ליציאה ממלכודת מספר 1- תחשבי על הלקוח ולא עלייך, תחשבי צרכים ופתרונות.
כי- IT'S NOT ABOUT YOU IT'S ALL ABOUT THE CUSTOMER
מלכודת 2- את מחכה שהעולם יגלה כמה את נהדרת
את מכינה מצגת ומתמקדת באינספור עובדות ופרטים ושוכחת, שהמצגת אמורה בשורה תחתונה למכור אותך ואת העסק. את יושבת בביתך או במשרדך ומתביישת לצלצל ללקוחות ארגוניים, עסקיים ואחרים. את מגיעה לכנס, השתלמות או יום עיון ונהנית מכל מילה, רושמת טיפים והערות ושוכחת, שמטרת העל של הכנס היא להכיר ולהיות מ?כרת בכדי שבשלב הבא תהיי גם מו?כרת.
ואיך תעשי זאת?, עשי זאת באמצעות כרטיסי ביקור, אתר, רישות עסקי וחברתי, מצגות שיווקיות, תקשורת שממוקדת במכירה . שווקי עצמך בכל הזדמנות ושמרי על קשר עם כל מי שהיכרת, גם אם בשלב ראשון לא נוצר קשר עסקי שהוביל למכירה.
משפט המפתח ליציאה ממלכודת מספר 2- שווקי או שתשבקי.
ספרי לעולם כמה הנהדרות שלך יכולה להועיל לו.
מלכודת 3- את מפתחת ציפיות במקום להגדיר מטרות ממוקדות
את מתגלגלת מיום ליום ללא תכנון. את מקווה ומייחלת שכל יום יביא טוב ורצוי יותר מהיום שקדם לו. את מצפה שדברים יקרו, והם קורים, רק שלא בסדר, בקדימויות ובמועדים שרצית.
מה עושים?, יושבים ומתכננים. זוכרת שציפיות יש רק בכריות?. בעסק שלך יש מטרות ותוכניות. תכנני קודם את ה"מה", ורק אחר כך את ה"איך".
לרשותך לצורך התכנון העסקי, 5 סביבוני הפעלה, הכלי האופטימאלי לתכנון המטרות שלך:
1. מה- מה את רוצה?
2. מי- מי צריך אותך? מי יכול לסייע לך?
3. מתי- מתי הכי נכון ע"פ לוחות זמנים להתחיל לפעול?
4. מקום- מהיכן את רוצה לפעול? בית? משרד? שיתוף פעולה שקשור למקום?
5. מדוע- מדוע שיזמינו את שירותייך? מה מיוחד בהם? מה הערך שתיצרי ללקוח בזכות שירותייך?
וגם ה"איך"- איך תתרגמי את המידע שצברת על העסק שלך לתוכנית עבודה מסודרת, עכשיו משאת יודעת מה, מי, מתי, מדוע והיכן.
משפט מפתח לשחרור ממלכודת מספר 3- מי שמתמקדת מתקדמת.
מלכודת 4- את מתביישת לדרוש כסף על שירותייך
יקריתי, כסף אינו דבר מלוכלך, כסף הינו בסך הכל אמצעי תשלום עבור שירות או מוצר. כסף הינו גם אמצעי לרכישת שליטה על חייך. כל פעם שמשיהי מספרת לי שהיא מתביישת לדרוש כסף, אני מציעה לה לפתוח עמותה ולעשות גמ"ח (גמילות חסדים). ואז, מזכירה לה, שגם עמותות חייבות לעסוק כל יום מחדש, בגיוס כספים, שכן אם לא תחדלנה להתקיים. אם את מתביישת לדבר על כסף את משדרתצ ללקוח שאת אינך בטוחה בערכך, וגם שאפשר להתמקח ולסגור עסקה במחירי שמאוחר יותר תאמרי שהיה מחיר הפסד.
מה עשוים? המלצה ראשונה היא להכין הצעת מחיר כתובה ולהשתמש בשלב ראשון בפקס או אימייל, כך שלא תצטרכי ל- ד- ב - ר על הכסף.
בגימטרה: רצוי- מצוי= כסף. או לחלופין: מצוי+ כסף= הרצוי שאותו תיכננת לאחר שהתגברת על מלכודת מספר 3.
משפט מפתח לשחרור ממלכודת מספר 4- מי שמתביישת מתייבשת.
בקרוב, חלק 2 של "אימון לזיהוי מלכודות של נשים בעסקים"
כל הזכויות שמורות לשירית בן- ישראל
שירית בן- ישראל
מנכ"לית STS
הדרכה לעיצוב ארגונים מובילים בע"מ
מרצה, יועצת ומאמנת עסקית וניהולית
מנכ"לית STS
הדרכה לעיצוב ארגונים מובילים בע"מ
מרצה, יועצת ומאמנת עסקית וניהולית