מהם "דפי נחיתה" איך להשתמש בהם לשווק את העסק שלכם אונליין?
5 טיפים מעשיים לדפים איכותיים
דפי נחיתה הם דף אינטרנט שמכיל מסר ברור וחד הם משמשים בעיקר לשיווק בקמפייני פרסום אונליין .והם יכילו בד"כ call to action כגון מילוי טופס או קישור. הם משמשים בעיקר בקמפיינים של פרסום באינטרנט של מודעות ממוננות
התפקיד שלהם הוא להעביר מסר פשוט וברור ( כיוון שבד"כ אנו נשלם על כל פעם שמישהו יקליק PPC) ואנו יוצרים אותם כדי לנצל את המירב מהפרסום בשונה מלשלוח את הגולש לדף מוצרשירות או דף הבית שבו יכול להיות שהוא יאבד את עצמו. כמו כן אם אנו יוצאים במבצע או הצעה מיוחדת המסר יעבור כך בצורה הטובה ביותר. דף נחיתה יכול להשיג גם הכנסה מיידית בבניית אתר מכירות.
תתמקדו במטרה אחת
עד כמה שיכול להיות מפתה להציע לגולש את מגוון המוצרים או השירותים שאתם מציעים דף ממוקד מטרה ישיג המרות גבוהות יותר ( על בסיס סקר שבדק יותר מ4000 דפי נחיתה בארה"ב pratical-commerce.com)
תעשו את זה קל ופשוט
דף הנחיתה שלכם צריך להיות קריא וברור וככל שיהיה יותר פשוט מהרגע הראשון מי אתם? מה אתם רוצים? ומה אני בתור לקוח אמור לעשות אם האינפורמציה? . מבחינה עיצובית דף נחיתה טוב יכיל את הכותרת בצורה גדולה יכיל טקסט מועט(יחסית) כל הטקסטים יהיו בגודל גדול פשוט וקריא . הייתי אומר שדף נחיתה טוב אם אפשר להבין בערך תוך 3 שניות מה המסר
להשתמש בטקסט נכון
הטקסט בנוסף לכל שהוא צריך להיות קריא וברור תריך להיות בעל מאפיינים אמינים ושיוקיים בין אם יש לכם חנות אונליין או אתר אינטרנט אחר טקסט לא נכון יגרום ללקוח לנטוש את הדף
אופטימיזציה למכשירים ניידים
כיום ששוק הסמארטפונים הוא חלק אינטגרלי מהאינטרנט חשוב שהמודעה שלכם תוצג לכל מכשיר בצורה נוחה וקריאה
לעשות ניסויים ולבחון על פי תוצאות
יהיה מאד חכם ליצור שני גרסאות לאותו דף ולבחון את היעילות של כל דף . גוגל יש כלי שנקרא AB TESTING
הוא פשוט וקל גם לאנשים בלי ידע מוקדם.
בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.