מיצוב ובניית מותג
מותג הוא מושג מתחום השיווק המתאר חברה, מוצר, שירות ולפעמים גם גורמים שונים כמו עמותה, מפלגה, ואף אדם פרטי. המושג "מותג" התייחס בעבר רק אל הסממנים החיצוניים של המוצר או העסק, אלמנטים כגון סיסמא, לוגו ומאפיינים ויזואליים כמו צבע או עיצוב המזוהים עם המותג. אולם כיום, לסימנים חיצוניים אלו התווסף מניפסט המגדיר את השקפותיו, שאיפותיו ויעדיו של העסק לכדי מכלול אלמנטים רחב המגדיר את המילה "מותג". כל זאת על מנת לייחס למותג ערכים חיוביים כגון יוקרה, הנאה, איכות וכד'.
תהליך המיתוג קיים בכדי לספק ערך מוסף למהלכים השיווקיים של כל חברה ובכדי לייצר נאמנות מצד הצרכן למוצרים ולשירותים שהחברה מספקת ללקוחותיה. המיתוג העסקי הוא תהליך אסטרטגי בעל חשיבות עליונה לכל חברה וגוף השואפים לקדם ולבדל את עצמו באופן שיחזק וישמר את עליונותו השיווקית על פני מתחרים מול קהלי היעד שלו. על מנת להמחיש את
העקרונות הנ"ל.
להלן מספר דוגמאות לתהליכי מיתוג מוצלחים של חברת המיצוב HC BRANDING:
מיתוג חברות סטארט אפ בישראל
5min Videopedia - מיתוג לחברות סטארט-אפ
מיתוג סטארט אפ ישראלי - MIN5הינה חברת סטארט אפ ישראלי אשר יצרה פלטפורמה חברתית להעלאה, שיתוף וצפייה בסרטוני הדרכה קצרים. המותג הופך את הצפייה בסרטונים לחוויה אנושית מזמינה ומעביר את התחושה כי מאחורי האתר עומדים אנשים אמיתיים. שפת המותג, בהתאם לערכי המותג עצמו, מבטאת ישירות, פשטות ומנטאליות קהילתית. השימוש בצורות לא קונבנציונליות בעיצוב האתר מיצב אותו כפורטל וידאו מזמין וייחודי. לוגואים תלויי קטגוריה מהווים מעין חתימה אישית המבטאת אינדיבידואליות ואמינות בו זמנית.
עיצוב דמויות מותג
עיצוב דמות מותג - מי עדן
חברת מיצוב יצרה שפת מותג ייחודית, המכניסה אנרגיה וצבע למים השקופים.הבחירה בשפה איורית אשר מביעה את האנרגיה המתפרצת כמו גם את השתקפויות הצבע במים, יצרה ייחודיות מרשימה המשקפת את רוח המותג.
מיתוג עסקי באינטנט
מיתוג אתרים – אתר ADAMA
תהליך מיתוג באינטנרט -"אדמה" משתמשת בטכנולוגיה בלעדית על מנת לטהר קרקעות מזוהמות. שם המותג "אדמה" מקרין קשר ראשוני לאדמה ומדגיש את הגאווה והחדשנות הישראלית. שורת המיצוב "reviving earth" מיצרת תחושת שליחות חזקה ובו בזמן מסבירה מה החברה עושה.
עיצוב אפליקציות
Wiziapp- עיצוב אפליקציה
עיצוב ממשק משתמש Wiziapp- ויזי-אפ הינו שירות אשר הופך כל בלוג לאפליקציית אייפון. תוך כמה הגדרות בסיסיות - והבלוג של המשתמש מופיע ב APPSTORE. חברתHC BRANDING השתמשה בסמל הפסיק המזוהה עם פוסטים לדמות מותג חביבה וידידותית אשר מנחה את המשתמש ועוזרת לו בתהליך הפיכת הבלוג שלו לאפליקציה.
חברת HC Branding רואה במיתוג תהליך מתמשך ואינטימי בו אנחנו לומדים להכיר אותך - את הנסיון, המחשבות והרגשות של הלקוח ואת השירות או המוצר שלו. במהלך מחזורי החיים השונים של המותג, החברה מפתחת תובנות משלה לגביו - ולגבי הדרכים לעדכון, שיפור וגידול מוצלח של המותג.