האם מוכר לך הנוסח הבא:
כשאתה בוחן להצטרף לחברה בשיווק רשתי כדאי לך לבדוק את:
החברה – האם היא יציבה? האם היא פטורה מחובות? האם היא רווחית? האם יש לה גב כלכלי חזק?
המוצר- האם המוצרים של החברה מבוקשים? האם הם חדשניים? האם יש מספיק אנשים שרוצים לקנות את
המוצרים?
התעשייה- האם התעשייה בה החברה פועלת היא רווחית? בינלאומית? בתחילתו של הטרנד או בסופו?
תכנית התגמול- האם תכנית התגמול מאפשרת לך ולצוות שלך להרוויח כסף טוב עם החברה? האם זה שווה את הזמן שאתה משקיע?
מערך ההדרכה- האם מערך ההדרכה שהחברה מעמידה לרשותך יביא אותך ואת הצוות שלך להצלחה שאליה אתה מייחל?"
כמה פעמים שמעת את הדברים האלו? בכל מצגת של חברת שיווק רשתי המכבדת את עצמה.
מה הפלא? אלו באמת הדברים שכדאי לך לבדוק לפני שאתה מחליט להתחייב לבנות את העסק שלך עם חברה כלשהי.
במסגרת המידע שניתן ע"י חברות שיווק רשתי הקיימות בשוק ניתן לך מידע גם על ה"טרנד". אם שמעת את טים סיילס, אחד המנטורים הגדולים בתחום, מדבר על שיווק רשתי, הטרנד הוא אחד הדברים החשובים שהוא מדבר עליהם. הוא גם מסביר על טווח הזמן של הטרנד ומי מכתיב את הטרנדים.
מי שמכתיבים את הטרנדים הכלכליים בעולם המודרני הם קבוצת אנשים המכונה "הבייבי בומרז". הם אותם 76 מיליון תינוקות שנולדו
בארה"ב בלבד (בעולם כמיליארד).
בין השנים 1946 מיד אחרי מלחמת העולם השניה ועד 1964 (השנה בה הומצאה הגלולה) .
אם ניקח את טווח הזמן שבין השנים הללו נראה שמדובר על 18 שנים. ולכן מהלכו של כל טרנד נמדד ע"פ טווח זמן זה.
"הבייבי בומרז" מהווים כ-35% מהאוכלוסיה ובידם כ-65% מהכסף. הם הניעו את כל התעשיות החשובות בעולם באופן מאסיבי מהיום שהם נולדו ועד היום הזה ויניעו את התעשיות החשובות בעולם לפחות ל- 15-20 השנים הבאות.
כוח קניה מדהים נוצר בעקבות לידתם של 76 מיליון תינוקות ברחבי ארצות הברית בטווח הזמן שהזכרתי לעיל. החל ממזון מוכן לתינוקות כמו גרבר המפורסם, נעליים, משחקי ילדים, בתי ספר שנבנו כדי לספק השכלה לכל כך הרבה ילדים.
כשהם היו בגיל העשרה כל רשתות המזון המהיר, האוניברסיטאות והמכללות למיניהן, תעשיית הנדל"ן שפרחה בתקופה שבה אותם בוגרים עזבו את בית הוריהם כדי לבנות בתים משלהם.
תעשיית המכוניות, תעשיית הבריאות והכושר, תעשיית תוספי התזונה שהיתה לה עדנה יפה של 20 שנים, והיום תעשיית האינטרנט היא הגדולה ביותר בעולם.
אם אתה רוצה להיות אין ולא אאוט בעסקים, אם אתה רוצה להרוויח כסף טוב, עקוב אחרי הטרנד!
עקוב אחרי הגדולים כמו וורן באפט, דונלד טראמפ, רוברט קיוסאקי ועוד עשירים שעושים כסף כל הזמן בזכות זה שהם חוקרים את השוק ומשקיעים את כספם במה שהם מזהים כטרנדים חדשים.
תגלה שהיום האינטרנט משולב בכל טרנד שאותו הולכים להכתיב הבייבי בומרז, והוא גם טרנד בפני עצמו, למה? משום שהם מגיעים לגיל פרישה, בארה"ב בלבד בקצב של 10,000 ליום.
אחרי 45 שנה של עבודה קשה, יש להם סוף סוף זמן ולחלק מהם קצת כסף שהם חסכו במהלך השנים. ילדיהם גדלו, למדו, נישאו ועזבו את הבית כדי להקים משפחות משלהם. הם כבר צורכים תוספי תזונה ועושים כושר, אז מה נראה לך שהם רוצים
לעשות עכשיו?
לבלות עם הנכדים! ושתהיה להם שפה משותפת אתם. הפלטפורמה לכך היום היא האינטרנט!
הם רוצים לנסוע לבקר את הנכדים והילדים, את המשפחה, לחיות את החיים לפני שהם נגמרים ולהגשים את החלומות שמחכים כל כך הרבה זמן להתגשם.
האינטרנט הוא הטרנד! אם אתה לא שם אתה לא קיים! העסק שלך לא שם, מי ידע עליו? מי ישמע עליו? מי יצטרף אליו?
האינטרנט בשילוב עם השיווק הרשתי, (אחרי שבחרת חברה טובה),
הוא מודל מנצח!
אם אתה חושב בראש עסקי (גם אם אתה לא כלכלן או איש עסקים ממולח), האם אתה רואה פוטנציאל לעשות עסקים טובים ורווחים טובים בתחום זה לפחות ל-100 השנים הבאות? עד כמה ברור לך שרוב העסקאות נסגרות היום באמצעות האינטרנט און-ליין?
איזו מהפכה בשיווק רשתי! שיווק רשתי אינטרנטי!
אם עדיין לא למדת איך זה עובד, עשה זאת מהר! עשה זאת עכשיו!
בחר תכנית לימודים רצינית ואפקטיבית להצלחה שלך, עם מערך תמיכה רציני, עם המוצר מספר אחד בארץ בתחום של לימודי אינטרנט המשלב גם שיווק רשתי.
יש לנו אינטרס שתצליח. בשיווק רשתי! הקו המנחה הוא לגרום לאחרים להצליח, רק אז כל אחד מאתנו מצליח באמת. ככל שאתה תצליח יותר ותפעל יותר אפקטיבי באינטרנט ותיישם את מה שאנחנו מלמדים, תוכל להמליץ גם לאנשים נוספים בצוות שלך לעשות את אותו דבר והגדיל את ההצלחה שלך.
יש משפט מפתח של זיג זיגלר אחד המאמנים הגדולים בארה"ב שאומר: "אם תגרום לכמה שיותר אנשים שיהיה להם את כל מה שהם רוצים בחיים שלהם, יהיה לך את כל מה שאתה רוצה בחיים שלך".
זו תמצית המהות של השיווק הרשתי וזו הסיבה שאנו כל כך אוהבים את הקונספט הזה שנקרא שיווק רשתי.
להצלחתך!
צוות MLMexperts
אנחנו צוות של 3 משווקים רשתיים. בחרנו בשיווק הרשתי כמקצוע בזכות הפילוסופיה המדהימה שעומדת מאחורי הרעיון הייחודי הזה, כדי להוציא כמה שיותר אנשים ממרוץ העכברים המטורף שהם נמצאים בו, בגלל החופש שהשיטה הזו נותנת לאנשים, חופש של זמן וחופש כלכלי, בגלל מינוף זמן, מינוף איזורי זמן ומינוף כסף.