דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM במוקדי שירות טלפוניים עמוסים 

מאת    [ 13/03/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2383 פעמים ]

מוקדי שירות טלפוניים נאלצים להתמודד מידי יום עם כמות עצומה של שיחות. שיחות אלה זורמות למוקד במשך שעות ארוכות. ישנן שעות "חלשות" בהן מספר המתקשרים הוא יחסית נמוך וישנן שעות "חמות". שעות מתישות אלו הן הפיקים של היום, בהן העומס מגיע לשיאו.

כשאנשים חוזרים מהעבודה, נדמה שכולם מתקשרים בבת אחד למוקד טלפוני זה או אחר. המוקד צריך לתת מענה מקצועי ולעמוד בכמות השיחות המאסיבית. כל השיחות מבוקרות ומוקלטות אוטומאטית, לשימוש עתידי. במידה ולקוח טוען שנציג כלשהוא דיבר אליו בחוצפה, הקלטה של השיחה תאפשר לשחזר את כל מהלך האירוע.

מערכת CRM משחקת תפקיד ראשי בהשבעת רצונו של הלקוח. תוכנות CRM אוספות את כל המידע החיוני אודות הלקוח ומתעדות אותו. מדובר במערכת, שתרומתה לתפקוד היומיומי היא עצומה בחשיבותה.

CRM מסייעת לנציגי השירות לסייע בבעיות שהלקוח מתקשר להתלונן עליהן, שאלות ועוד. כאשר מכירים את הלקוח, יודעים מהן העדפותיו, מהי היסטורית הרכישות שלו, היסטורית התלונות שלו, מבינים אותו טוב יותר וכך יודעים איך לטפל בו.  

תוכנות CRM מאפשרות לנציגים אף לצפות במידע אודות הלקוח לפני שהשיחה מגיעה אליהם. האם תהיתם מדוע אתם מתבקשים להקיש את פרטי תעודת הזהות שלכם כשאתם מתקשרים אל המוקד הטלפוני של בנק זה או אחר או רוצים לקבוע תור בשירות הכללי של קופות החולים? כדי שהנציגים יהיו כבר מוכנים לשאלתכם. הם יהיו בעמדה שבה הם כבר יודעים ומבינים את ההעדפות של הלקוח.

מה עושים כאשר לקוח מתקשר להתלונן? אם זו בעיה שלא נפתרה, הוא עלול להתקשר שוב ושוב,  מה שיגזול את זמנם של נציגי השירות. במקרים כאלו תוכנותCRM  הן שימושיות במיוחד. תוכנת קשרי לקוחות גם מאפשרת לנציגים לצפות בכל התהליך של הטיפול בלקוח, בכל הפעולות שנעשו. כאשר יש בעיה, אפשר בהחלט לבדוק את כל ההיסטוריה שלה, לנסות ולהבין מדוע היא לא נפתרה, מה ההשתלשלות שלה. התוצאה הישירה היא חסכון משמעותי בזמן.

מכיוון שמדובר בתוכנת קשרי לקוחות שהיא ידידותית ונוחה לשימוש, היא מקלה משמעותית על הלחץ הכבד שנציגי השירות נאלצים לעמוד בו מידי יום. גם המנהלים נהנים מהמערכת, הם מכינים את הדוחות השוטפים שלהם מהר יותר. הדוחות עצמם הם נוחים יותר לקריאה וברורים יותר.

כל התחום של קשרי לקוחות עתיד אף להשתפר משמעותית בעתיד, כאשר כל עולם ההפעלה באמצעות קול יתפתח. הלקוח יכול לשרת את עצמו ולהפטר מהצורך בתלות בנציג החברה. מהלך זה אמור להקל עומס השיחות הרבות הנכנסות אל המוקד. 

 

הכול על CRM וניהול קשרי לקוחות:  http://www.wys119.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב