יחידות הנופש בישראל, במתכונתן הנוכחית, אינן מהוות מוקד למשיכה יותר
ורבים המעונינים לסיים את ההתקשרות הכואבת.
דמי האחזקה השנתיים האמירו בעשרות אחוזים וזינקו במהירות זינקו ל 500 - 600 יורו לשנה לשבוע נופש אחד בלבד.
את דמי האחזקה הגבוהים חוייבו בעלי היחידות לשלם גם אם לא השתמשו בשבוע הנופש, על ידי החתמתם על חוזים עם סעיפים דרכונים המחייבים אותם לעשות זאת.
בנוסף, לקוחות רבים נתקעו עם היחידות עקב חוסר שימוש, או אי התאמה לצרכי הנופש שהשתנו משנה לשנה, הדילים הזולים אשר הציפו את שוק התיירות בשנים האחרונות הפכו את חופשת הטיים שרינג ליקרה יותר ופחות אטרקטיבית.
אלמנט נוסף שהשפיע על תפיסת התירות הישראלית היא גישת ההזמנה ברגע האחרון אשר קורצת לישראלים רבים ושונה מהתכנון הנדרש מראש כפי שנהוג בעולם יחידות הנופש.
במרבית המקרים מצאו עצמם בעלי יחידות הנופש בתפקיד של סוכן נסיעות: מתאמים בין הטיסות והשהיה לבין הארוחות והשירותים באתר, לבין הבילויים והאטרקציות, השכרות הרכב וחישוב המרחקים לאתרים אשר בדרך כלל נמצאו מחוץ לערים הגדולות והצריכו מבקרים בנסיעות ארוכות ומתישות עד הגיעם לאתר המארח. בכך גבר ההיצע על הביקוש עד למצב שבימים אלו כלל אין ביקוש ליחידות נופש אלא רק היצע אשר גרם ליחידות נופש לאבד מערכם הכלכלי עד כדי שווי של אגורה אחת בלבד.
בחו"ל ניתן היה להחזיר את היחידה ( המקנה זכות לשבוע נופש בשנה,לפעם בשנה ) על פי כללי ותקנוני האתרים ולהפסיד את מיטב כספם, דהיינו ההשקעה הראשונית בה רכשו את הזכות ואשר לפעמים הגיע ל 25000$ לשבוע בשנה. בארץ מכרו את היחידה ל 49 שנה (אדמות מנהל) ולכן ידי הרוכשים כבולות והם חייבים לשלם את דמי האחזקה הגבוהים עוד שנים רבות גם אם אינם מעוניינים להחזיק ביחידה.
"ריאלטי" מציעה מסגרת, שנותנת מענה לאותם אנשים שהפסידו את מיטב כספם ביחידות הנופש. "ריאלטי" עוזרת ללקוחות להתפטר מהיחידה ומטפלת בהעברת הבעלות, בניהולה או ב"המתתה", תוך מתן אפשרות למחזור הכסף שאבד ורווחים על השקעה פיננסית אלטרנטיבית. היות ולקוחות רבים נתקעו עם היחידות מפאת חוסר אטרקטיביות טוטאלי, ומחויבים בתשלום דמי אחזקה גבוהים, מציעה "ריאלטי" למנף את ההשקעה הראשונית לעסקה פיננסית כדאית. כאשר בשלב א' הלקוחות מייפים את כוחה של "ריאלטי" להחזיק/ למכור/ להמית את היחידה ובכך מפסיקים לשלם את דמי האחזקה הגבוהים, שלב ב' - ממנפים את העסקה הראשונה בדרך של הענקת סכום המופקד בידי החברה, סכום זה וסכומים של מעניקים רבים אחרים מייצרים לחברה תשואות גבוהות המבטיחות את החזרת הכספים לחברים אם כל המשתמע מכך. שלב ג' - מתחילים לקבל החזרים כספיים חודשיים הכוללים מרכיבים כגון: קרן, ריבית, הצמדה ותשואה גבוהה כך שכל אלא מבטיחים את החזר הכסף אשר השקיעו לכל אורך הדרך.
ורבים המעונינים לסיים את ההתקשרות הכואבת.
דמי האחזקה השנתיים האמירו בעשרות אחוזים וזינקו במהירות זינקו ל 500 - 600 יורו לשנה לשבוע נופש אחד בלבד.
את דמי האחזקה הגבוהים חוייבו בעלי היחידות לשלם גם אם לא השתמשו בשבוע הנופש, על ידי החתמתם על חוזים עם סעיפים דרכונים המחייבים אותם לעשות זאת.
בנוסף, לקוחות רבים נתקעו עם היחידות עקב חוסר שימוש, או אי התאמה לצרכי הנופש שהשתנו משנה לשנה, הדילים הזולים אשר הציפו את שוק התיירות בשנים האחרונות הפכו את חופשת הטיים שרינג ליקרה יותר ופחות אטרקטיבית.
אלמנט נוסף שהשפיע על תפיסת התירות הישראלית היא גישת ההזמנה ברגע האחרון אשר קורצת לישראלים רבים ושונה מהתכנון הנדרש מראש כפי שנהוג בעולם יחידות הנופש.
במרבית המקרים מצאו עצמם בעלי יחידות הנופש בתפקיד של סוכן נסיעות: מתאמים בין הטיסות והשהיה לבין הארוחות והשירותים באתר, לבין הבילויים והאטרקציות, השכרות הרכב וחישוב המרחקים לאתרים אשר בדרך כלל נמצאו מחוץ לערים הגדולות והצריכו מבקרים בנסיעות ארוכות ומתישות עד הגיעם לאתר המארח. בכך גבר ההיצע על הביקוש עד למצב שבימים אלו כלל אין ביקוש ליחידות נופש אלא רק היצע אשר גרם ליחידות נופש לאבד מערכם הכלכלי עד כדי שווי של אגורה אחת בלבד.
בחו"ל ניתן היה להחזיר את היחידה ( המקנה זכות לשבוע נופש בשנה,לפעם בשנה ) על פי כללי ותקנוני האתרים ולהפסיד את מיטב כספם, דהיינו ההשקעה הראשונית בה רכשו את הזכות ואשר לפעמים הגיע ל 25000$ לשבוע בשנה. בארץ מכרו את היחידה ל 49 שנה (אדמות מנהל) ולכן ידי הרוכשים כבולות והם חייבים לשלם את דמי האחזקה הגבוהים עוד שנים רבות גם אם אינם מעוניינים להחזיק ביחידה.
"ריאלטי" מציעה מסגרת, שנותנת מענה לאותם אנשים שהפסידו את מיטב כספם ביחידות הנופש. "ריאלטי" עוזרת ללקוחות להתפטר מהיחידה ומטפלת בהעברת הבעלות, בניהולה או ב"המתתה", תוך מתן אפשרות למחזור הכסף שאבד ורווחים על השקעה פיננסית אלטרנטיבית. היות ולקוחות רבים נתקעו עם היחידות מפאת חוסר אטרקטיביות טוטאלי, ומחויבים בתשלום דמי אחזקה גבוהים, מציעה "ריאלטי" למנף את ההשקעה הראשונית לעסקה פיננסית כדאית. כאשר בשלב א' הלקוחות מייפים את כוחה של "ריאלטי" להחזיק/ למכור/ להמית את היחידה ובכך מפסיקים לשלם את דמי האחזקה הגבוהים, שלב ב' - ממנפים את העסקה הראשונה בדרך של הענקת סכום המופקד בידי החברה, סכום זה וסכומים של מעניקים רבים אחרים מייצרים לחברה תשואות גבוהות המבטיחות את החזרת הכספים לחברים אם כל המשתמע מכך. שלב ג' - מתחילים לקבל החזרים כספיים חודשיים הכוללים מרכיבים כגון: קרן, ריבית, הצמדה ותשואה גבוהה כך שכל אלא מבטיחים את החזר הכסף אשר השקיעו לכל אורך הדרך.
רוני פרל' מכבים - רעות
אב ליאן, גל, בן ורועי
מנכ"ל קבוצת החברות "ריאלטי"
אב ליאן, גל, בן ורועי
מנכ"ל קבוצת החברות "ריאלטי"