מהם הדגשים בבניית חנות וירטואלית
בעלי עסקים רבים, המוכרים מוצרים, מגלים את נפלאות האינטרנט: גולשים נכנסים, מתעניינים, ואם האתר והמוצרים בו משכנעים ואטרקטיביים, הם גם קונים. בניית חנות וירטואלית הפכה להיות כלי יעיל מאד להגדלת המכירות של חברה או עסק. הבנייה צריכה להיות מתוכננת כך שהחנות הוירטואלית תזוהה עם העסק, או החנות הפיזית, תשקף אותו ואת מוצריו, ותהיה נוחה למעבר בין המוצרים, ובעיקר, שתמכור. להלן הדגשים בבניית חנות וירטואלית.
בניית חנות וירטואלית- מתחילים
קיים שוני בין בניית אתר שהוא תדמיתי ומטרתו לספק מידע, והכרה בעסק ובשירותים שהוא מציע. לבניית חנות וירטואלית יש מטרה אחת ברורה, והיא הנעה לפעולה של הגולש, כלומר, הנעה לקנייה מהחנות. בניית אתר מכירות כרוכה במספר שלבים חשובים, כדי להשיג את התוצאה המבוקשת:
• אפיון אתרים- תכנון סוג האתר, הצרכים של בעל העסק, ציפיות, מבנה האתר, אילו קישורים יהיו בו, ואיך ינוהל. כמו כן, הגדרה של התכנים בו והעיצוב שלו. אפיון אתרים נעשה על ידי חברות המתמחות בבניית אתרים, והחלק הזה של התהליך מתבצע על ידי מאפיינים מקצועיים.
• ביצוע- לאחר הגדרת הצרכים ואפיונם, מתחיל שלב הביצוע. בניית אתר מכירות מומלץ שתיעשה על ידי מפתח אתרים, שקיבל את האפיון, וכותב תוכנה מיוחדת שתתאים לצרכי החנות הוירטואלית. בשלב הראשון נעשה פיתוח האתר, נכתבת התוכנה עם האלגוריתמים המתאימים למאפיינים, ובשלב השני עובר האתר "טיפול קוסמטי"- עיצוב, סידור התמונות, כתיבת תכנים מעניינים, וקישורים רלוונטיים.
אלו הם שני השלבים החשובים ביותר בבניית אתרים, וכל שלב מכיל הדגשים שונים עליהם יש לתת את הדעת.
הדגשים חשובים בבניית אתר מכירות
מאפיין מקצועי יידע לשאול את השאלות הנדרשות לבניית חנות וירטואלית אפקטיבית. בשלב הראשון תגבשו, יחד עם המאפיין, את אופי החנות ולמי היא נועדה, כלומר מי קהל היעד שלה - האם בני נוער, גברים, נשים, חובבי אופנה וכיוצ"ב. באמצעות שאלות אלו, ניתן לאפיין את אתר המכירות, ולגבש את אופיו.
מפתח אתרים מקצועי, ידע לבצע את ההתאמות הטכניות הנדרשות לאתר, כדי שיתפקד היטב. התאמות אלו כוללות התאמות לדפדפנים, מיטוב אתר המכירות למנועי החיפוש, העלאת תמונות רלוונטיות של מוצרי החנות הוירטואלית, פיתוח קישורים, ופיתוח של מבנה התוכן.
מעצב אתרים מקצועי, יברר מולכם את הסגנון בו הייתם רוצים שיהיה לחנות הוירטואלית, ממש כאילו זו היתה חנות פיזית. בחנות פיזית אתם מתייעצים עם מעצב החנות, ומחליטים כיצד ייראו חלונות הראוה, כיצד ייחשפו המוצרים בחנות וכיוצ"ב. בניית חנות וירטואלית, מזכירה מאד את התהליך הזה, כאשר מעצב האתר, בהתאם לטעמכם וסגנונם, מבצע את כל מה שכרוך בעיצוב האתר, הצבעים שלו, ושקיפות המוצרים בו.
בנוסף, יוחלט על אופי התכנים, ואיש מקצוע, האמון על כתיבה לאתרי אינטרנט, בכפוף לכללי מנועי החיפוש, יכתוב תכנים עבור דפי האתר השונים, כאשר בכל זמן, תוכלו לנהל את האתר, ולרענן את התכנים ואת המוצרים בו.
הזול הופך ליקר
בעלי עסקים רבים מבצעים טעות נפוצה ושכיחה ומנסים לבנות אתר מכירות באופן עצמאי, על מנת לחסוך בעלויות. טעות נפוצה זו, גורמת לעלייתם של אתרים רבים, המעוצבים בצורה שאינה עדכנית ורעננה, איטית ומסורבלת, אשר בסופו של דבר, תגרום מהגולשים להדיר את רגליהם מהחנות שלכם.
שימוש בחברתה המתמחה בפיתוח ובניית אתרי מכירות תבטיח לכם אתר מעוצב בצורה מקצועית ומודרנית, קל לניהול וקל לגלישה עבור הנכנסים אליו, וההשקעה הכספית תוכיח את עצמה לטווח הארוך.
גולש באתרי אינטרנט, חשוף למגוון רב של אתר מכירות, והתחרו היא צמודה מאד. לכן, יש לספק לגולש זה חווית גלישה וחווית קנייה מושלמת, כדי להשיג יתרון על המתחרים.
בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.