כפטריות אחרי הגשם החלו לצוץ אתרי קופונים אחד אחרי השני, כאשר בכל אחד ואחד מהם מופיע כל יום, דיל יומי המציג מוצר או שירות נבחר על ידי אתר הקופונים ומוצע לגולשים בהנחה משמעותית ביותר.
הישראלי החובב מבצעים והנחות מתחיל לחפש בכל יום בשבוע, יום אחר יום, דיל יומי משתנה במגוון אתרי קופונים בישראל.
מטרתו של הדיל היומי היא להניע את הגולשים לרכוש את המבצע התקף ל – 24 שעות בלבד כאשר מטרתו היחידה היא למכור כמה שיותר מוצרים או שירותים המציע בית העסק המפרסם את הדיל היומי.
מכוני קוסמטיקה ויופי, חדשים בעיקר, פרסמו דילים יומיים ל – 24 שעות ומכרו מאות טיפולים קוסמטיים שכיסו אותם למשך כמה חודשי עבודה, כל זאת מבלי לשלם אגורה אחד עבור הפרסום של הדיל, התשלום שיתבצע בפועל הוא תשלום עבור המכירות אותן ביצע אתר הקופונים בפועל ב – 24 השעות שחלפו.
דיל יומי הוא בעצם סוג של מבצע, תקף לאותו יום (ניצול הדיל ניתן משך כמה חודשים אולם סגירת העסקה חייבת להיות באותו היום, שכן מחר יהיה דיל יומי חדש), כאשר הגולשים רואים באתר הקופונים את הדיל היומי בצורה הברורה ביותר, במרבית האתרים דיל יומי ממוקם בעמוד הבית ואם אתר הקופונים מחולק לאזורים אז בעמוד של אותו אזור אליו שייך הדיל.
הדיל היומי מופיע למגוון רחב של בתי עסק שממילא אנשים קונים במקומות כמותם במהלך השבוע, לכן דיל יומי יכול לחסוך בהוצאות הבילוי והפנאי כ 50% באופן קבוע.
הסיבה שהחסכון הוא כלכך גדול היא, שדיל היום מפורסם על ידי בעל עסק המעוניין לשלם רק עבור מכירותיו, לרוב מדובר בעסקים כמו בתי קפה, מסעדות ופיצריות שמטח הרווחים שלהם במוצר איננו גבוה במספרים אבל כן באחוזים ופרסום בעיתון לא יחזיר את ההשקעה שלו, אולם מבצע של 50% עדיין יספק רווחים לעסק.
הגולשים הרוכשים באתרי הקופונים מידי יום דיל יומי בעל אחוזי הנחה משמעותיים, יכולים "לקרוע את העיר" בבתי קפה, מסעדות, חנויות בגדים, ספקי שירות, מורי נהיגה ועוד, כאשר המחיר שישלמו עבור השירותים הללו בפועל הוא כ 50% ממה שהיו משלמים על אותן הנאות ושירותים אילו היו ניגשים לבית העסק מבלי לרכוש את קופון הדיל היומי.
כאשר הבינו וראו הגולשים שאכן כל יום באתרי קופונים ניתן למצוא דיל יומי משתלם, המשיכו לקנות קופונים מסוג זה בערימות, גם כאשר לא היה צורך ממשי לנושא.
WEBRESULT קידום אתרים