שנת 2012 מאפשרת לעסקים רבים להיעזר בשירות חיצוני לעסק שלהם: שרותי טלמיטינג לעסקים.
ביצוע תיאום פגישות לעסק שלך יבטיח הצלחה שיווקית גדולה וחזקה לאורך זמן, איך מבצעים כלי שיווקי זה באופן הטוב ביותר, להלן מספר דגשים, הכוונות, ופתרון (חיצוני) אחד "שיקפיץ" את העסק שלך בגדול.....
כל עסק כיום יכול להגדיל את המערך השיווקי ללא כל צורך בגיוס כוח אדם / הכשרה /ניהול/ ודאגה יום יומית להגעתם והנעתם של הצוות השיווקי.
כידוע עבודת תיאום הפגישות מצריכה מספר פרמטרים שהם בסיס להצלחת העסק, "דילוג" על פרמטר אחד יגרום לכישלון חורץ בכלי השיווק הכל כך יעיל.
תיאום פגישות צריך להתבצע על ידי מקצוענים באופן חיצוני (אאוט סורסינג) שיאפשרו פתיחת דלתות רבות כדי לגרום לגידול במכירות השירות / מוצר שלך.
תיאום פגישות הינו תחום המצריך :מיומנות, גישה מכירתית, יכולת הנעה לפעולה, יכולת להבין תוך זמן קצר מהי שיחה המבזבזת זמן יקר,
תסריט שיחה "חזק", פילוח שוק נכון ומדויק, יצירתיות, סבלנות, עמידה ביעדים, נחישות, התמדה, ראש גדול, והתאמה מוחלטת בין אופי השיחה לאדם עימו משוחחים.
כל אלו יגרמו לשיחות ברמה מקצועית מדוייקת שתוביל לתיאום פגישות איכות.
חשוב להדגיש שסביבת עבודה איכותית תורמת רבות להצלחת הפרוייקט שמתבצע בחברה חיצונית: ראוי לעבוד במקום נוח, ולהימנע ממקום "דחוס" עם טלפנים רבים המשוחחים בעת ובעונה אחת, טיב השיחה יורד, סגנון העבודה יורד, ולכן חשוב לבחור בסביבת עבודה ראויה.
מה ההבדל בין מוקד למשרד המספק שרותי טלמיטינג?
במשרד המספק את השירות העבודה מתבצעת עם עמדות שהם שולחנות מרווחים, מחשבים, מקום נאות לעבודה מאתגרת .
משרד יאפשר לך כלקוח לקבל שירות מהמעלה הראשונה, אתה הינך מורגש מהרגע הראשון בו השתלבת כלקוח, הפרוייקט שלך חשוב מבחינת ההצלחה, וצוות "קטן" יעשה הכל כדי שתצליח .
משרד שיווק יאפשר לך להיות מעורב בכל שלבי העבודה, ואתה תקבל עדכון יומי על הנעשה ועל הפגישות שתואמו לך.
משרד שיווק לא ישלח אותך למנהלת צוות או ראש צוות כזה או אחר, אתה תדבר ישירות עם "בעלי העסק" וכידוע עסק המנוהל באופן ישיר על ידי בעל העסק מתנהל באופן הראוי ביותר.
משרד שיווק לא יוותר עליך כלקוח, וייעשה כל שניתן שהתוצאות, השירות, וכל השאר יתאימו לך באופן המדוייק ביותר.
כיום קיימות אפשרויות רבות לשירות תיאום פגישות - נא שים לב לדגשים הבאים:
1. חשוב לדעת מתי הוקמה החברה.
2. חשוב לשוחח אפילו טלפונית עם מי שעתידה לבצע את עבודת התשתית בפרוייקט (תסריט שיחה, פילוח שוק, ועוד)
3. חשוב ליצור קשר יומי עם הצוות שמנהל עבורך את הפרוייקט.
4. חשוב לעדכן את הצוות שפועל עבורך בתוצאות הפגישות ולמסור משוב זה יסלול הצלחה בטוחה.
5. חשוב לראות את סביבת העבודה היא גורם מכריע בהצלחת הפרוייקט
6. החליטו האם אתם מעוניינים במוקד או במשרד המספק את השירות הנ"ל- ההבדל עצום
7. לפעמים כדאי לשלם כמה שקלים יותר ולקבל שירות איכותי לאורך זמן.