כשמאחורי כל קו טלפון מציעים לך שירות שאתה מאד חושק בו אך אינך יודע את טיבו, כאשר כל חברה בתחום מספרת על האיכות שלה, ועל ההצלחות, וגם הבטחות .....
כאשר יש לך תקציב מאד מדוייק ואתה לא רוצה לטעות, כאשר רואה החשבון שלך כבר מזמן אמר לך לבצע שיווק ולא ביצעת
כאשר המזכירה שעשתה בשעה הפנויה פה ושם שיחות שלא הניבו דבר
כאשר אתה מקיש בגוגל טלמיטינג ומגלה כל כך הרבה חברות- איך אפשר לבחור
מבולבל? גם אנחנו.....
ראשית מומלץ לבחור 3 חברות, ולבדוק בשיחה טלפונית מספר אלמנטים:
הדבר הבולט ביותר בתחילת הדרך: האם זהו מוקד או משרד המתמחה בטלמיטינג שיווק
**עדיפות גבוהה למשרד המתמחה בתחום אחד על פני מוקד שפרוס על פני מספר תחומים (מענה אנושי, שרותי משרד, ובסוף גם טלמיטינג)
שים לב!
1. מי עונה לך בשיחה?
2. תוך כמה זמן חזרו אליך במידה והשארת הודעה?
3. מה נאמר לך בשיחה?
4. האם נאמרו לך דברים שלכאורה הגיוניים?
5. האם קיבלת כבר בשיחה הכוונה מסויימת או רק סיפורי הצלחה כללים?
6. האם דיברו אליך?
ועכשיו קצת הסברים:
1. מי עונה לך בשיחה- האם בעל העסק שמאד חשוב לו לפנות את זמנו ולהציג את מרכולתו, או שמא איזה נציג זוטר שפנוי לקבל שיחה.
2. השארת הודעה וחזרו אליך מיד סימן שאתה חשוב כבר מרגע זה.
3. חשוב ואפילו רשום לפניך את עיקרי השיחה כדי לבדוק היכן התחברת לדברים שנאמרו לך.
4. בדוק את מהלך השיחה וחפש דברים שנשמעו הוגנים, אמיתיים, הגיוניים.
5. האם בשיחה שמעת רק על ההצלחות ולא על מה ואיך ניתן לבצע עבור התחום שלך שיחות?
6. האם הרגשת שמדברים אליך באופן אישי? או שאתה עוד אחד מיני רבים.
נמשיך הלאה:
1. האם קיבלת הצעת מחיר ולקוחות ממליצים ?
2. האם חזרו אליך לוודא שאכן קיבלת את ההצעה ומה דעתך?
3. האם איפשרו לך להגיע ולראות את המקום?
4. האם תוכל לאשר את תכני ועזרי העבודה השונים?
5. האם בכל רגע נתון תוכל ליצור קשר ולקבל תשובות לגבי תוצאות?
ונמשיך להסברים:
1. ממליצים זה חשוב, והצעה עוד יותר.
2. אם חזור אליך סימן שבאמת אכפת שם למישהו מאחורי קו הטלפון מהשיחה שהתקיימה מולך ומה דעתך על ההצעה.
3. אם שמחים לארח אותך זה סימן מעולה.
4. שילוב ומעורבות הם דבר חשוב עבורך.
5. זכור חשוב להיות עם האצבע על הדופק ....
טלי אלקרט - 1700-705-701 מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים http://www.shivukit.co.il 050-2050229,03-9696955