דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טלמיטינג השיווק המוצלח ביותר לעסק שלך 

מאת    [ 11/04/2012 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2260 פעמים ]


יש לך עסק: משרד, מזכירה, לקוחות קבועים, לקוחות מזדמנים, אבל אין לך שיווק באופן רצוף וקבוע.

ניסית לתת למזכירה שלך את עבודת תיאום הפגישות היזומות, היא פתחה דפי זהב או 144 והחלה להתקשר, קצת גמגמה, עשתה כמה שיחות ודי נשברה.

בדקת אפשרות להביא מתאמת פגישות לעסק שלך, אך הדבר לא הניב תוצאות ואתה לא ממש יודע למה.

טלמיטינג זו שיטה נפלאה, ואתה תקוע עם "סטיגמה" שהשיטה לא עובדת.......

אז אני אגלה לך מדוע לא התקדמת עד היום....

על מנת להצליח בטלמיטינג צריך תסריט שיחה
תסריט שיחה- יש לך 30 שניות להרשים את האדם בקו השני אליו אתה התקשרת
יש לך 30 שניות ליצור קשר ולגרום לו להתעניין בשירות שאתה מציע, יש לך 30 שניות לגרום לו לפתוח את היומן ולתאם איתך פגישת היכרות.....

אתה מסוגל לבצע זאת?
אתה מסוגל להכשיר טלפנית לביצוע שלב זה?

במידה וענית לא, יש בידך תשובה חלקית מדוע השיטה לא צלחה.....

נמשיך הלאה

על מנת להצליח בטלמיטינג צריך לבצע פילוח שוק חכם ואכותי
פילוח שוק- יש לך זמן קצר בו אתה צריך להגיע בצורה הבטוחה ביותר לסוג עסקים אשר פוטנציאלים ומתאימים עבור העסק שלך, יש לך זמן קצר מאד לעבור את המזכירה ולשוחח עם המנכל יש לך זמן קצר ליצור שיחה ממוקדת כך שהלקוח ירגיש שאתה מציע "לו" , "עבורו" את השירות שלך, יש לך זמן קצר וחשיבות עליונה ללמוד על הלקוח שאתה מתקשר אליו

אתה מסוגל ליצר רשימת מנכלים עם ניידים?
אתה / מי מטעמך מסוגל להתקשר מדפי זהב ולדעת את שמו של המנכ"ל?

במידה וענית לא, יש בידך תשובה נוספת מדוע השיטה לא צלחה......

נמשיך הלאה

על מנת להצליח בטלמיטינג צריך לבצע מעקב לקוחות יעיל מאד.
מעקב לקוחות- לקוח אשר ביקש לחזור אליו בשעה מסויימת חובה לחזור אליו, לקוח אשר בישיבה ולא יכול לשוחח יש לחזור אליו במועד מאוחר יותר או ביום אחר, לקוח עימו שוחחת ומעוניין לבצע תיאום פגישה אך לא מול היומן צריך לקבל ממך למחרת שיחה בה יהיה נוכח מול היומן.

אתה מסוגל לחזור ללקוחות עימם שוחחת לפי הזמן שביקשו
המזכירה שלך מסוגלת לכך, כאשר היא עונה לשיחות נכנסות, ומבצעת תפקידים רבים אחרים

אם ענית לו הוספת עוד חלק בפאזל התעלומה ובידך תשובה נוספת מדוע השיטה לא צלחה....

 

על מנת להצליח בטלמיטינג צריך להזכיר ללקוח שיש לכם פגישה..
כן, כן אנחנו בישראל ולא תמיד הלקוח רשם/ זוכר/ או פשוט מתחשק לו לפגוש אותך היום
במידה ולא תבצע תזכורת ללקוח אתה עשוי להגיע לפגישות "סרק" ולהתאכזב מאד.
חובה לבצע תזכורת לפגישות.
אגב, מהלך זה יאפשר לך לבחון את טיב הפגישה שתואמה, אחוזי ביטולים גדולים צריכים להדליק נורה אדומה ויש לבדוק מדוע יש ביטולים ולהתחיל מהשלב הראשוני של תסריט שיחה.

טלי אלקרט  - 1700-705-701
מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים  http://www.shivukit.co.il  050-2050229,03-9696955




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב