טלמיטינג הוא בדרך כלל שירות פנימי או חיצוני אשר אתה כלקוח רוכש בנק שעות ומקבל פגישות מתואמות ישירות ללוח הזמנים שלך.
לאחרונה רווחת שיטה חדשה במסגרתה אתה כלקוח רוכש תוצאות באופן ישיר, אתה רוכש כמות פגישות ידועה מראש והחברה החיצונית
מתחייבת לכמות פגישות איכות.
האם השיטה נכונה לך?
באופן כללי זו שיטה שטובה לך כלקוח היות והיא מבטיחה לך שקט נפשי מראש, מצד שני אני ממליצה גם על בנק שעות במסגרתו מבוצעות הפגישות.
למה מומלץ בנק שעות?
כי במסגרת עבודה שנתמכת על מספר שעות קבועות מדי יום אתה כלקוח יכול להרוויח יותר פגישות, לידים, וכמות של "פולו אפ" ללקוחות
שביקשו לחזור אליהם ולתאם פגישה במועד אחר.
העבודה לפי שעות היא רחבה יותר ונותנת לך כלקוח יותר פגישות, לידים, ועבודה שותפת המאפשרת לייעל את העבודה ככל שניתן.
עבודה רק לפי תוצאות מאבדת מהאיכות היות והטלפן מתאם כמות מסויימת ולא ממשיך לעבוד וליצור עוד לידים, מעקבים, וחזרה ללקוחות
בכך אתה כלקוח מאבד התקשרויות יקרות, והרחבה נוספת של חוג הלקוחות שלך.
עבודה של מספר שעות ביום מניבה המון דברי, וחבל לתאם פגישות ולסיים את העבודה, יש לקוחות המבקשים מייל טרם הפגישה
יש לקוחות שנכנסים לאתר טרם תיאום הפגישה, מה עם כל הלקוחות הללו? לא חבל לאבד אותם?
העצה הטובה ביותר היא לעבוד לפי בנק שעות בשילוב יעד ריאלי לכמות פגישות מתואמת, אתה יכול רק להרוויח מכך.
בדרך כלל יועצים רבים עובדים לפי שיטת התוצאות ואף משלמים סכום גבוה יותר על הספק זה וזה יוצר הפסד גדול כי ההבנה הבסיסית
של טלמיטינג פגומה מלכתחילה היות וטלמיטינג זה לא "בום" וגמרנו אלא תהליך מתמשך אשר מתייעל כל הזמן במטרה להזרים שיווק
לעסק שלך וזאת באופן מתמיד.
טלמיטינג זהו כלי שיווק חשוב ביותר המאפשר לך להגדיל את חוג הלקוחות שלך באופן ממתמיד, לרכוש שירות מסוג זה רק על מנת לקבל
פגישות זו הסתכלות לא נכונה על שיטה זו, טלמיטיג יכול לספק לך גם פגישות, לידים חמים, בקשות להצעות מחיר, מעקבי לקוחות
חשיפה גדולה יותר, הרחבת מאגרי כתובות המיילים של לקוחות עיסקיים, ועוד .
ברגע שאתה כלקוח תבין את החשיבות של טלמיטינג מעבר לתיאום הפגישות בלבד אתה תקבל שירות שיעבה את השיווק בעסק שלך וזאת לאורך זמן.
לסיכום הדברים:
כדאי ורצוי לרכוש שירות לפחות למספר חודשים עם יעד לפגישות, אתה תקבל גם פגישות מתואמות, לידים, בקשות להצעות מחיר, מעקב לקוחות ועוד.
אתה מפסיד בהיותך רוכש שירות שהוא רק פגישות מתואמות, חבל לך כלקוח לאבד לידים חמים, לקוחות שמעוניינים בשיחה טלפונית טרם הפגישה או מבקשים לחזור עוד חודש לתיאום פגישה.
ברגע שתבין את הטלמיטינג והחשיבות הגדולה הקשורה באופן ישיר לזמן הפעילות של השירות התמונה תשתנה בעבורך.
טלי אלקרט - 1700-705-701 מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים http://www.shivukit.co.il 050-2050229,03-9696955