אדמיניסטרציה נכונה - אדמיניסטרציה לקויה
היום ניתן לראות לא מעט מקרים בהם עסקים קטנים לא נהנים מתפעול יעיל של אדמיניסטרציה בעסק. אדמיניסטרציה מוזנחת תגרום לעסק לעמוד במקום. הסיבות של ארגון לקוי מסוג זה רבות ומגוונות וברוב המקרים מדובר בנסיונם של מנהלים או בעלי עסקים לחסוך בהוצאות שלהם. זה מתבטא בהעסקת כוח אדם ללא ידע או ניסיון מקצועי וקיצוץ תקציבים דווקה במקומות החשובים והפנים ארגוניים. כאשר מנסים לחסוך מסיבה כזו או אחרת בהוצאות כדאי לעשות זאת בדרך חכמה, לא מומלץ לתת למישהו בלי ידע או ניסיון לטפל בתחומים האדמיניסטרטיבים. זה יגרום רק לבלגן רב בניירת ובזבוז זמן וכסף. כאשר הדברים מתנהלים בצורה זורמת, הצקים מגיעים בזמן והמידע הפנים ארגוני זורם ללא הפרעה, עסקים מתחילים לפרוח ולשגשג.
אדמיניסטרציה נכונה - טיפול בבעיות של כוח אדם ומשאבים
עסקים רבים נתקלים בקושי מסויים בתחום כוח אדם ומשאבים הרי שכוח האדם אינו זול וכל עסק מוכן ברוב המקרים להשקיע בכוח אדם איכותי במקרה הצורך. כאשר עסק מחזיק בכוח אדם איכותי זה יכול להביא גם לפריחה ושגשוג לעומת עובדים לא טובים אשר יתרמו לכשלון העסק. לא כולם מבינים בתחום אדמיניסטרציה נכונה ואי אפשר "לזרוק" את התפקיד על כל אחד מהעובדים ולצפות שזה לא יפגע בכושר העבודה שלהם, בנוסף פקיד או פקידה (אשר לא זולים) לרוב אינם מספיקים לטפל בענייני אדמיניסטרציה בצורה מושלמת מפאת חוסר ניסיון בתחום. טיפול נכון בתחומים כמו משאבי אנוש, נהלי עבודה ועובדים, מציאת כוח אדם רענן ואיכותי וכו' חייב להיעשות על ידי איש מקצוע מומחה. החלטות בנוגע לכספי פנסיה של כל עובד, תנאי עבודה, זכויות וחופשות גם חייב להיעשות בצורה מקצועית ונבונה כדי שהעסק יתפקד ב100% תפוקה.
תשאלו את עצמכם מי בעסק אחראי על ארגון זה? מי מארגן לכם פעילויות חברתיות וכו'? מי דואג שהעובדים יהיו מרוצים ויעבדו כמו שצריך? האם מישהו מקצועי [http://www.opserv.co.il] באמת מטפל בכל ענייני האדמיניסטרציה על מנת לתת לכולם הרגשה שיש מי שמטפל בהם? השורה התחתונה היא שכאשר העובדים שלך מסופקים ככה גם העסק שלך יירויח. כאשר העסק שלך לוקח לעבודה רק עובדים איכותיים ככה העסק שלך מרוויח. מאדמיניסטרציה נכונה, העסק שלך מרוויח.
אדמיניסטרציה נכונה - טיפול בנהלי עבודה
האם יעילות לקויה וטיפול לא נכון בנהלי עבודה פוגעים גם בעסק שלך? האם בעסק שלך יש הרגשה כללית שהעובדים ושאר כוח האדם לא יודעים באמת מה התפקידים האישיים של כך אחד ואחד מהם בתוך הצוות? האם חסר לכם טיפול נכון בנהלי עבודה, הנחיות בסיס, קביעת מטרה ברורה ויעדי משנה? וכן האם בכלל אתם מרגישים או חווים תפוקת עבודה איכותית?
יכול להיות שהבעיה שלכם היא ניהול לא יעיל וטיפול לא נכון של נהלי עבודה. טיפול בנהלי עבודה בדרך הנכונה יכול להיות גם ההבדל בין עסק איכותי ומצליח לעסק כושל. טיפול נכון בנהלי עבודה והליכי עבודה יכולים לחסוך לכם הכי הרבה במקומות בהן המשאבים מתבזבזים. אם וכאשר אחד מהעובדים לא יודע בדיוק מה מצפים ממנו ועובד ללא נהלים והליכים ברורים הוא נכנס למצב של תרדמת משעממת ואפילו מצב מודע של בטלה!
עובדים אשר פועלים לפי נהלים והליכים מוגדרים ויודעים במדוייק מה מצופה מהם, מה התפקיד שלהם, מה מותר ואיפה הסמכות שלהם והאחראיות שלהם מתחילה ואיפה היא נגמרת עובדים בתפוקה מלאה. שימוש בגוף יועץ חיצוני והטמעת נהלים נכונים אל תוך סביבת העבודה זה הפתרון האולטימטיבי במקרים רבים. ככה גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים לפרוח ולשגשג מבלי להתפשר, לבזבז זמן ומשאבים וכן להכין את הקרקע ולהתפתחויות נוספות.
מנהלים עסקים קטנים בעזרת אדמיניסטרציה נכונה.
אדמיניסטרציה נכונה = נהלי עבודה, הליכי עבודה, טיפול נכון בנושאי כוח אדם ומשאבים, פריחה ושגשוג.