תכתוב את המילה לוח בחיפוש בגוגל , עשרות דפי תוצאות יגיחו תוך שנייה ,
האם באמת הצרכן הישראלי צריך כל כך הרבה לוחות?
התשובה היא לא , הצרכן הישראלי צריך לוח אחד , לוח בו הוא יוכל להגיד מה הוא רוצה , לוח שאליו המוכר נכנס בשביל לאתר אותו ולא להפך.
אז למה יש כל כך הרבה לוחות ברשת? כי יש הרבה מוכרים , הרבה מוכרים שמפרסמים: נדל"ן , רכב, עבודה , יד 2 ועוד ומצפים שהקונים יתקשרו אליהם.
אם השוק רווי כל כך בלוחות מודעות ליד 2 , מה עושים? האם אפשר להציפו ביותר לוחות?
לדעתי אפשר רק צריך להבין איך...
אז בכל זאת מה עושה אדם שרוצה להקים לוח חדש?
הוא צריך למצוא נישה מעניינת , כזאת שאף אחד לא חשב עליה לפניו , לוחות כאלה ניתן למצוא בכל מקום ולכן גם כאן יש אתגר , ניקח לדוגמא את נושא רישום פטנט , על כל מוצר שרוצים לפתח יש לרשום פטנט, הבעיה העיקרית היא שאת רוב הפטנטים אנשים רושמים כרעיונות ובגלל העלות לא מפתחים אותם , לעקוף את זה, זה לא קשה במיוחד , פשוט משנים קצת את היעוד או את תכולת הפטנט והרי לכם רעיון חדש וישים לרישום כפטנט, אותו דבר ניתן ליישום בלוחות המודעות, קחו רעיון שמישהו כבר פיתח, תחשבו איך מוסיפים לו ערך , שכללו אותו ורוצו עם זה.
מה יקרה הלאה? אחד משתיים : יתבעו אתכם ותזכו כשתוכיחו שלא מדובר באותו לוח או שהחברה המתחרה תגיע עימכם לעסקת קניה , הכול פונקציה כמובן של לוח מצליח / לא מצליח.
האם באמת הצרכן הישראלי צריך כל כך הרבה לוחות?
התשובה היא לא , הצרכן הישראלי צריך לוח אחד , לוח בו הוא יוכל להגיד מה הוא רוצה , לוח שאליו המוכר נכנס בשביל לאתר אותו ולא להפך.
אז למה יש כל כך הרבה לוחות ברשת? כי יש הרבה מוכרים , הרבה מוכרים שמפרסמים: נדל"ן , רכב, עבודה , יד 2 ועוד ומצפים שהקונים יתקשרו אליהם.
אם השוק רווי כל כך בלוחות מודעות ליד 2 , מה עושים? האם אפשר להציפו ביותר לוחות?
לדעתי אפשר רק צריך להבין איך...
אז בכל זאת מה עושה אדם שרוצה להקים לוח חדש?
הוא צריך למצוא נישה מעניינת , כזאת שאף אחד לא חשב עליה לפניו , לוחות כאלה ניתן למצוא בכל מקום ולכן גם כאן יש אתגר , ניקח לדוגמא את נושא רישום פטנט , על כל מוצר שרוצים לפתח יש לרשום פטנט, הבעיה העיקרית היא שאת רוב הפטנטים אנשים רושמים כרעיונות ובגלל העלות לא מפתחים אותם , לעקוף את זה, זה לא קשה במיוחד , פשוט משנים קצת את היעוד או את תכולת הפטנט והרי לכם רעיון חדש וישים לרישום כפטנט, אותו דבר ניתן ליישום בלוחות המודעות, קחו רעיון שמישהו כבר פיתח, תחשבו איך מוסיפים לו ערך , שכללו אותו ורוצו עם זה.
מה יקרה הלאה? אחד משתיים : יתבעו אתכם ותזכו כשתוכיחו שלא מדובר באותו לוח או שהחברה המתחרה תגיע עימכם לעסקת קניה , הכול פונקציה כמובן של לוח מצליח / לא מצליח.