למה זקוק עסק על מנת לתפקד בצורה אידיאלית? יש שיציינו כוח אדם איכותי, ניהול תקין ומערך שיווק אפקטיבי. רבים אחרים יצביעו, ובצדק גמור, על מרכזיה לעסק. זו פועלת הן בפן השירותי והן בפן התפעולי של העסק, וחוסכת כספים ומאמצים רבים.
בשנים האחרונות, אנו עדים למגמה משמעותית ביותר בקרב אינספור חברות. היעילות של המרכזיות מביאה לכך שעסקים אשר אינם מצטיידים בכזו נותרים מאחור, עם פגיעה תדמיתית וכלכלית שאינה פשוטה כלל.
מה מאפשרת מרכזיה לעסק?
מרכזיה לעסק היא שירות טלפוני אשר מיועד להכווין את הלקוחות אשר מחייגים אליו, כך שיקבלו את המענה ההולם והראוי ביותר. ברמה המעשית, הפעולות העיקריות שמבצעת מרכזיה לעסק הן ניתוב שיחות נכנסות, כמו גם ריכוזן.
המרכזיות השונות נבדלות אחת מהשנייה במספר רב של מאפיינים. המתקדמות יותר כוללות מערכות אוטומטיות לניתוב שיחות, תיבות קוליות, מערכות כריזה או דואר קולי, אפשרות להקלטת שיחות וכן הלאה.
מעבר לכך, מערכות מסוימות פועלות ברמה מקומית, בעוד אחרות מאפשרות שיתופי פעולה והפניות לגופים אחרים, אפילו מעבר לים.
היתרונות של מרכזיה לעסק
מרכזיה לעסק מאפשרת לו להתנהל בצורה אידיאלית- פשוטו כשמשמעו. בעידן הנוכחי, בו על כל לקוח קיימת מלחמה של ממש בין לא מעט חברות ונותני שירותים, הלקוח אינו מבזבז זמן מיותר. עוד בזמן שהוא מחכה על הקו למענה אנושי, בוחן הוא כבר מספרי טלפון של עסקים מתחרים. חוסר יעילות מסוג זה עלול לגרום לאובדן של לקוחות רבים, על כל המשתמע מכך.
התקנה של מרכזיה פשוטה מאד, ואינה דורשת שינויים כלשהם בעסק- אפילו מספר הטלפון יישמר לו תמיד.
מעבר לכך, כפי שכבר רמזנו, מרכזיה לעסק מקטינה מאד את כוח האדם אשר נדרש לצורך תפעולה. היא מונעת איוש סתמי של עמדות על ידי כוח אדם שאינו בהכרח מוכשר לכך.
הדגשים בבחירת מרכזיה לעסק
מרכזיה לעסק היא מונח רחב ביותר, הכולל אינספור אפשרויות. ברור גם כי מרכזיה שמתאימה כמו כפפה לעסק אחד, לא תתאים לאחר. טרם ההחלטה, צריכים להילקח בחשבון משתנים רבים, דוגמת היקף השירותים, האפשרויות הטכניות, אופן התפעול, המחיר וכן הלאה.
בנוסף על כך, מומלץ מאד לבחור בחבילת שירותים אשר תכלול בתוכה גם אחריות וביטוח למערכת, אפשרויות שדרוג (למשל, כשעסק מגדיל את נפח פעילותו) וכן שירותי תפעול וטיפול בתקלות.
לסיכום, מרכזיות כיום הן הרבה מעבר לניתוב טלפונים בתוך הארגון, ניתן לקבל מגוון שירותים נוספים שקשורים לניהול שיחות הטלפון והם מעניקים ערך רב.
חשוב לקבל ייעוץ והכוונה נכונה מאנשי המקצוע של החברה אשר יתאימו לעסק שלך באופן פרטני את המרכזייה היעילה ביותר. יש להבין שמרכזיות טלפונים הן לא מוצר מדף, ניתן לתפור חבילת תקשורת שתתאים בדיוק ללקוח הספציפי.