facebook כיום, היא הפלטפורמה המובילה במדיות החברתית, עם 600 מיליון משתמשים מכל העולם שמתוכם כ- 3 מיליון משתמשים מישראל ובנוסף בכל יום מצטרפים עוד ועוד משתמשים.זה המדיום שדרכו ניתן לשלוח מידע החוצה למיליוני בני אדם במהירות וקלות.הסיבה העיקרית מדוע facebook יכול להיות כל כך טוב למוסד להשכלה גבוהה בכך שהוא מאפשר לפתח מערכת יחסים עם הסטודנטים הפוטנציאלים וסטודנטים קיימים, כשם שעסקים פרטיים רבים הקימו דפי facebook ודיווחו על גידול במכירות כך אין סיבה שלמוסד להשכלה גבוהה בשוק תחרותי כמו היום לא יפתח דף עסק (דף אוהדים).דף העסק ב- facebook מאפשר להכיל מידע רב על המוסד,על מחלקותיו המרצים, מחקרים ועוד,שיתוף מידע זה יגרום לסטודנטים הפוטנציאלים להכיר את המוסד טוב יותר.
במונחים שיווקיים, זה יכול להיות אחד ממאמצי המיתוג של המוסד. עבור חברות רבות, זו בדרך כלל אחת מהפעילויות החשובות ביותר שלהם ובה משקיעים את מירב המאמצים. זה נכון במיוחד עבור מוצר או שירות שיש לו הרבה מתחרים דומים אחרים.
בעזרת הfacebook ניתן גם לפתח מערכת יחסים חזקה, סטודנט הפוטנציאלי או סטודנט קיים מרגיש שהמוסד מקשיב לו. ישנם מקרים בהם גם מנהלים / ראשי מחלקות מפרסמים באופן קבוע בדף החברה ב facebook ,בדרך זו הוא מציג בפני סטודנט הפוטנציאלי או הסטודנט הקיים כי המוסד היא יותר מ "זה". אלא מוסד של אנשים אכפתיים שרוצים להקשיב ללקוחותיהם ולהציע את העזרה והשירותים הטובים ביותר האפשריים.מנגנון המשוב דרך facebook יכול להיות דרך מצוינת עבור מוסדות להשכלה גבוהה לאמוד מה הסטודנטים הפוטנציאלים או סטודנטים קיימים שלהם חושבים על המוסד ומה חשוב להם.
כאשר מוסד להשכלה יוצר דף אוהדים ומבקש מאנשים להצטרף לדף. ברגע שאדם מצטרף לדף, כל פעילות תעדכן בדף כמו חדשות על המוסד או כל מידע רלוונטי אחר, המשתמש מקבל הודעה מיידית. פעולה זו מונעת את הצורך לשלוח הודעות דוא"ל.
כפתור "like" ב facebook הוא כלי יעיל. ברגע שהמשתמש "אוהב" את הדף שלך, זה מתעדכן בפרופיל שלו. עכשיו, החברים של אותו משתמש יראו זאת וקיים הסיכוי שמתוך סקרנות שהם ירצו לבדוק את הסיבה לכך. זה יגביר את הכניסה לדף של המוסד ב facebook , כמו גם לאתר האינטרנט של המוסד.
ב facebook יש גם סדרה של יישומים שבהם ניתן להשתמש כדי לאמוד את העדפות הלקוחות למשל, באפשרותך ליצור סקר כדי לברר איזה מחלקה מבוקשת יותר. כמו כן, ניתן לשלב קטעי וידאו וקישורים על הדף שלך, כך הדף הופך להיות יותר אינטראקטיבי.
לסיכום facebook מציעה למוסדות להשכלה גבוהה דרך חשובה לפתח את הקשרים עם לקוחות שלהם, ובסופו של דבר להשיג שיפור משמעותי במספר הנרשמים למוסד ושביעות הרצון של הסטודנטים הלומדים.
EMS-seo