דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק השכלה גבוהה - פורומים 

מאת    [ 07/05/2012 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 2205 פעמים ]

מהו פורום: פורום הינו קהילה מקוונת של אנשים בעלי תחומי עניין משותפים.הפורומים מאפשרים לחלוק המלצות, דעות, רעיונות, טיפים וכו'.

כיצד פורומים יתרמו לשיווק המוסד להשכלה גבוהה:

1. פורומים מקוונים יכולים להיות כלי שיווקי חינמי נוסף ומצוין עבור המוסד להשכלה גבוהה.

2. כמעט לכל תחום היום קיים פורום ושם תוכל למצוא את הסטודנטים הפוטנציאלים שלך.

3.שימוש בפורומים יקדם את המוצרים שלך, שירותיך ואף את אתר הבית של המוסד להשכלה גבוהה.

4.בעזרת הפורומים תוכל לזהות גם מגמות של השוק בכל הנוגע להשכלה גבוהה ובכך לכוון את תמהיל השיווק של המוסד שלך.

5. הפורומים מאפשרים לך לתקשר ישירות עם המועמדים הפוטנציאלים ובהזדמנות זאת להפיץ את תמהיל השיווקי של המוסד שלך.

6. הרעיון מאחורי שיווק בפורום היא פשוטה, אתה מתנהג כאילו אתה לא מוכר כלום, כל מה שאתה עושה הוא בניית אינטראקציה עם מועמדים פוטנציאלים אשר יכולים להתאים למוצר שלך.

מדריך זה נותן מס' המלצות על איך להפיק את המירב מהם עבור המוסד שלך:

מצא את הפורומים הנכונים למוסד שלך:

לא כל פורום מצדיק השקעה בזמן, שיווק מוצלח בפורומים פירושו למצוא את הקהילה הנכונה בשבילך. בדוק את כל הפורומים אשר מכסים את הנושאים שלך,ניתן לעשות זאת גם ע"י בירור עם עובדי המוסד וסטודנטים לומדים באיזה פורומים הם נמצאים. לאחר בניית הרשימה בחר 5-7 פורומים השווים את ההשקעה בזמן ובדוק דברים הבאים:

1.חפש פורומים שיש להם לפחות 1,000 חברים ולפחות 10,000 הודעות.

2.בדוק שהפורום הינו פעיל, כאשר בכל יום נוספים לפחות 10 הודעות.

3.נטוש פורומים המוצפים בדואר זבל.

4.הימנע מלהופיע בפורומים אשר בחסות המתחרים שלך.

צור חשבון במהירות האפשרית:

ותק בפורומים הינו חשוב, משתמשים עם תאריכי רישום וותיקים מקבלים יותר הכרה/כבוד מרשומים חדשים. שיווק אפקטיבי בפורומים אומר שזה חלק מהאסטרטגיה שלך לטווח הארוך, עליך לחשוב על פורומים כערוץ שיווקי נוסף וקבוע למוסד להשכלה גבוהה.

בדוק את הסכם המשתמש ואת הנחיות הפרסום::

במהלך תהליך ההרשמה לפורומים תדרש להסכים להסכם המשתמש, קרא את הכללים וההנחיות בזהירות, למרות שכל כך מפתה לדלג עליה מבלי לקרוא. בדוק:

1.האם המשתמשים מורשים להוסיף קישורים בהודעות שלהם?

2.האם משתמשים מורשים לקדם את העסק שלהם?

3.האם המשתמשים מורשים לפרסם הודעות מסחריות בחתימות שלהם?

4.האם המשתמשים מורשים ליצור קשר עם משתמשים אחרים למטרות סחר?

יצירת פרופיל משכנע: פרופיל טוב, יכול לעזור לך ליצור אמינות בפורום, ספק תיאור מלא של המומחיות והניסיון שלך.

הכנסת קישור בחתימה: חתימות פורום הינם בלוקים של טכסט או גרפיקה המצורפים בסוף כל ההודעות שלך, במידה ואפשר השתמש בחתימה לקידום אתר המוסד. תיאור מדויק וקצר של העסק שלך וקישור לאתר יעשה את העבודה.

התרחק מדרמות וויכוחים: אין להיגרר לויכוחים סוערים בפורום, כל הזמן הזכר לעצמך כי המשימה שלך היא לבנות תדמית למוסד, התרחק נושאים טעונים כמו דת ופוליטיקה.

הציעו עזרה:הציעו עזרה לכל משתמש המעלה בעיה/שאלה בפורום.

מילות מפתח:השתמשו במילות המפתח בתגובותיך, דבר שיביא לכך שגולשים ימצאו את ההודעות שלך שהשארת בבלוג בעת ביצוע חיפוש בגוגל או במנועי חיפוש אחרים.

בקש ביקורות:בקש ביקורות על מאמר למשל שכתבת באתר הבית של המוסד ובקש את חוות הדעת של החברים בפורום. (זכור: בפעולה זו אתה יוצר תנועה לאתר המוסד שלך-קידום במנועי החיפוש).

הודעות אישיות:רוב הפורומים מאפשרים לך לשלוח הודעות פרטיות לחברי למשתמשים, כלומר הודעות שאינן מופיעות בפורום ציבורי.הזדמנות בשבילך לשווק את המוסד שלך ישירות.

לסיכום, השתמשו בחוכמה, פורומים מקוונים יכולים להיות כלי שיווקי מצוין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב