דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: כיצד מקדימים תרופה למכה ומונעים בעיות 

מאת    [ 07/05/2012 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2012 פעמים ]

העולם העסקי משתנה וישנם חוקים חדשים. אין מנוס מלהשתמש בכל מה שהטכנולוגיה מציעה לנו, כדי להקדים את המתחרים.

רכישת מערכת CRM חשובה לכל חברה. חברה שמבינה את חשיבות המכירות והשירות, תדע להעריך את חשיבותה העצומה של התוכנה בחיי היומיום וגם בטווח הארוך.

למרבה הצער, חברות אשר מעוניינות בתוכנה הפופולארית הזו, עשויות לשגות בבחירת התוכנה הנכונה, התקנתה והשימוש בה. במאמר זה נפרט אודות כמה מהבעיות ונציע כיצד להימנע מהן.

אם אתם מתעניינים ברכישת CRM, עומדים לרכוש אחת או רוצים לשדרג את המערכת הקיימת במשרדכם, חשוב שתימנעו מכמה החלטות שגויות:

רכישת תוכנת CRM בגלל האפשרויות שהיא מציעה - מדובר בהחלטה לא ממש חכמה. לא משנה אילו פונקציות התוכנה מציעה - אם היא לא מתאימה לעסק שלכם, היא פשוט לא תצליח למנף את המכירות. רבים מתפתים לרכוש תוכנות CRM מורכבות עתירות פונקציות, בזמן שלצרכיהם יתאים מודל פשוט יותר.

רכישת מערכת קישרי לקוחות אשר אינה מותאמת לנייד - העולם משתנה, אנשי המכירות משתמשים במכשירי הסלולר כחלק בלתי נפרד משגרת יום עבודתם. המערכת שלכם חייבת להיות מותאמת לסלולארי. למרות זאת, יש היום המון חברות אשר משתמשות במערכות שאינן מתקשרות עם המכשירים הניידים. לכן, לפני שאתם ממהרים לרכוש תוכנה - וודאו כי היא מתאימה לסלולארי. בדקו אם מדובר בתוספת תשלום - האם מדובר בתוכנה נפרדת שתייקר לכם את העלויות, מפני שהיא מצריכה קנייה, רכישה, התקנה ותחזוק חודשי.

לנסות יותר מידי, בשלב מוקדם מידי - תוכנת קשרי לקוחות מצריכה תהליך איטי, צעד אחר צעד. ההתקנה וההטמעה המושלמת של התוכנה, היא זו שמתבצעת בטבעיות ובהדרגה, עד שהיא משתלבת לחלוטין בעסק. אל תתפתו לרדות בעובדים ולהציב דדליינים לכל הפרויקטים המתבצעים במערכת קישרי לקוחות חדשה. גישה זו רק תעכב אתכם, תלחיץ את העובדים ותקלקל את המטרות שהצבתם לנגד עיניכם בהתחלה.

בחירת מערכת שאינה נוחה לעובדים - ישנן חברות מתעלמות מנוחיות העובדים שלהם והדבר מוביל ישירות לכישלון ההתקנה. הן ממהרות להאשים את ספק CRM שמכר להם את התוכנה ובזבז להם זמן וכסף. אך למעשה, האשמה היא בחברות עצמן. חברות אלו פשוט נוטות לשכוח, כי בסופו של דבר, העובד ה"קטן והזוטר" הוא זה שצריך לעבוד במערכת מידי יום. אף אחד לא רוצה לעבוד על מערכת מסובכת, מורכבת, מתישה ומלאה בבאגים.

לכן, למדו מהטעויות שחברות עשו לפניכם. חשבו על העובדים שלכם ובחרו תוכנה נוחה וקלה לשימוש. הנוחות של המערכת צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות שלכם.

הכול על CRM וניהול קשרי לקוחות:  http://www.wys119.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב